Geloof dat dat ook de bedoeling is toch, dat hij slechts 1x kan bloeien? Dacht een keer zoiets gelezen te hebben
Oei, ik had deze plant ook en kreeg heel snel witte beestjes op de bladeren. Had het regelmatig behandeld met verdund spiritus maar dat hielp niet. Nadat de bladeren bruin werden toch maar weggegooid. Gelukkig werden mijn andere planten niet besmet.
Ja klopt!
Ik ben vandaag begonnen met die cellularlijn te gebruiken. Al die bevalt ga ik een mail sturen dat ze hem permanent moeten verkopen
Oeh die Croccantini met chocolade is zo lekker! Van de Italiaanse weken. Lijkt beetje op die kleine merci chocolaatjes, die Crocants.
Heeft iemand wel eens de burrata van de Lidl op? Ik heb er voor de tweede keer een gehaald maar ben bang dat ie net als de vorige keer niet goed is. Het ruikt een beetje zurig en er zat een soort brokkelige substantie bij de burrata in het zakjeā¦
Ja ik had die vorige week en was heel lekker! Rook niet extreem zurig ofzo
Volgende week Scandinavische week
Omg! Waar kan ik die folder vinden? Op de site zie ik alleen van de zomerweek.
Echt zoān lelijke site haha, maar hier is ie al te zien. Vanaf blz 12 als ik me niet vergis https://nieuwefolder.nl/folder/lidl-folder-week-25-gelding-van-15-06-2020-tot-21-06-2020/20/
Ik vind hem zelf wel minder lekker dan die van de AH of de kaasboer moet ik zeggen. Maar brokkelig en zurig zou niet moeten, misschien heeft hij niet goed verpakt gezeten. Je kan altijd terug naar de winkel met de verpakking, krijg je geld terug of een ander. Al is italie week wel zoān beetje over dus ik durf niet te zeggen of er nog winkels zijn die ze nog hebben
Dit ziet er zo overheerlijk uit, ik ga die tweede van het weekend maken!
De ricotta bij de Lidl was natuurlijk alweer op⦠Dus maar de dure van de Appie gehaald. Er was al geen weg meer terug na het zien van dat recept
Ik kijk altijd op Folderz haha
Ahhh ik hoopte op chocolade met drop erin, helaas. Wel leuke dingen die erin staan!
Ja of van Tony of Milka. Of ze moeten het gewoon gaan invoeren. In IJsland had ik 2 repen echt zo lekker bij 1 zat er een dropstaaf helemaal doorheen en bij de andere stukjes in de chocolade at elke dag wel een reep weg
Verkade heeft een reep met drop
Volgens mij had ik die op maar die viel geloof ik erg tegen
Huh ik heb Amerikaanse week?
Dat dacht ik ook maar je moet verder kijken haha!
@Ditto
Ja het is ook jammer dat ik niet weet hoe het heette. Verder probeer ik iedereen die die kant op gaat dat spul voor me mee te nemen
Oja ik zie t haha! Nice