De Scandinavische komt daarna pas! Vanaf 18 juni.
Skyrella
Lidl heeft een hele tijd (in mijn hoofd dan) chocolade met drop verkocht, als het door slechte verkoop nu niet meer te koop is denk ik niet dat het snel weer terugkomt
haha man die scandinavische week belooft nu al niets goeds
Ja klopt, zo’n gele verpakking
Iemand die de granola bites heeft geprobeerd? Ik wil die met bosbes proberen maar moet eerst de ingrediënten lezen ivm allergie.
Ik ben zooo lang niet bij de Lidl geweest straks eindelijk weer mijn Spa Citroen inslaan
Omg mijn Lidl was dus dicht vanwege verbouwing en ga zo voor het eerst!!! Zin in
weet je zeker dat die écht al open is???
Hahaha
Ik hoop dat jij een fijnere ervaring hebt. Ik stond tegen een bodempje Spa munt aan te kijken . Zo verheugd op mijn spa citroen
Oh echt? Ik vond hem juist heel zacht en ook niet geparfumeerd, maar zo zie je maar hoe erg dat kan verschillen per huid
Ik kan nooit langer dan 0.001 seconde naar de recepten kijken van nyt cooking want dan komt de paywall, idem dito voor incognito. Heb jij (Of iemand anders) de uitgeschreven versie of een foto van dit recept? Anders ga ik het zelf uitschrijven adv de video haha
Thanks!! Ben heel erg benieuwd, ga het zo maken
Ik weet niet hoor, maar ik gebruik nu 2 weken dat serum en hij is al bijna op. Gelukkig komt de Lidl weer met een lijn en ga ik daar de serum maar van inslaan
Huh hoeveel gebruik je dan? Ik gebruik 2x per dag 2 soms 3 pompjes en ben nog niet op de helft
2 keer per dag 3 pompjes
Zit zeker alcohol/parabenen in dat serum?
Heeft iemand de kaneelbroodjes al geproefd?
Volgens mij geen alcohol. Parabenen geen idee