Wauw ik deed er echt meerdere maanden mee! Grappig hoe dat verschilt, hopelijk is dit serum een goede vervanger
Hoop dat ik ze morgen nog kan scoren! Thnx
Jaaa ik hoop het ook, maar anders sla ik meteen die ander weer in als die er weer is. Wel fijn dat Lidl nu zich zo met skincare bezighoudt
Ja klopt, maar deze hydrolijn is volgens mij wel nieuw? Ze hadden de vorige keer ook allemaal maskers die ik nog nooit eerder gezien had. En de cellular is uitgebreid met een handcreme en een soort primer.
Ik heb twee serums van die hydro thuis al, denk al een jaar maar ben niet heel fan haha trekt bij mij niet echt in ofz. Wel lekker savonds in de zomer
Oh no Hopelijk werken ze bij mij dan wel
Ik wist niet wat skyr precies was, dacht iets van yoghurt? Maar dit smaakt naar koekjes met rozijnen en een soort niet super zoete jam erin. Volgens de verpakking zit er witte chocola en kaasvulling in?? Ik proef geen kaas hahah maar dat verklaart wel smaak van de jam.
heh dit gaat echt alle kanten op
Sorry ik ben nogal verbaasd over de kaasvulling, gezien het echt niet hartig smaakt en het wel een kwart kaas is. Op de verpakking staat dus koekjes met 8% witte chocola en 24% vulling met verse kaaspoeder. Maar ik vind het meer smaken naar gewoon een zoet koekje met iets wat lijkt op jam.
Skyr is vergelijkbaar met kwark, volgens mij valt kwark ook onder ‘verse kaas’ door hoe het bereid wordt.
’ Skyr wordt meestal omschreven als ‘net geen yoghurt, maar ook net geen kwark’. Wat is het dan wel? Als je naar het productieproces kijkt, blijkt dat het eigenlijk een heel jonge kaas is. Skyr wordt gemaakt van magere melk, waar eerst levende bacterieculturen aan toegevoegd worden – net als bij gewone yoghurt.
Vervolgens wordt er ook stremsel bij gevoegd. De iets vaster wordende eiwitten worden gefilterd, en net als bij kaas wordt de wei afgescheiden. Wat je overhoudt is een kwark-achtige substantie met een frisse, zuurzoete smaak!’
Hm dat klinkt wel als wat ik in mijn hoofd had, ik ken skyr namelijk alleen van die arla reclames. In de lidl zelf ligt het ook gewoon bij de yoghurt en kwark. Ik zou die vulling echt niet vergelijking met kwark, yoghurt of kaas, maar ik heb zelf nooit skyr gehad dus misschien klopt de smaak wel gewoon.
Ik had de classic, echt alsof je pindakaas met chocolade eet. Ik dacht dat er eerst ook hele pinda’s inzaten maar dat niet. Het is echt alleen pindakaas, anders had het misschien ook meer op pindarotsjes geleken.
Vond je het wel of niet lekker? Het was dus ook niet krokant?
Ik heb dat serum van de hydro lijn ook. Verschikkelijk als serum, wel goed als primer voor make-up haha. Bij mij laat het echt een flink plakkerig laagje achter.
1tje eerst testen dus!
@Vaiana bij mij ook! Die van cellular is echt meer een creme en die van hydro meer vloeibaar ofzo
Ja ik vond het lekker voor een keertje, maar pindarotsjes vind ik lekkerder. Inderdaad niets krokants dus dat miste ik te erg om het nog is te kopen.
Niks tipt aan Reese’s, al zo vaak neppe gekocht en altijd teleurgesteld.
Weet iemand of de Lidl ook een soort haloumi verkoopt?
Volgens mij alleen met de Griekse week maar ik kan het mis hebben