Lidl

Jaa die heb ik daar zien liggen van de week!

Hier in duitsland bij de lidl hebben ze 5 soorten!!
Assortiment is best anders. Zoveel lekkers

Morgen weet naar NL :cry:

Echt alleen tijdens Griekse week, maar soms zijn er nog restanten

Inslaan voor je weer naar huis rijdt :shushing_face:

Ik heb al DM ruimte gekregen…
(Onze tent huisraad e.d. Moet allemaal in één auto. )

Ik was net bij Lidl en ze hadden het.
Niet standaard assortiment.

Yesss thanks! Gisteren gekocht en op de bbq!

Deze net weer meegenomen. Zo lekker! Na een tijdje trekt je mond gewoon een beetje droog door de knoflook. Jammer dat deze niet vast in het assortiment zit

4 likes

Ik ben verslaafd aan deze ijsjes. Heb nu cola gehad en van de crème versies aardbei en chocola. Zijn andere soorten nog de moeite waard? Of juist niet? Ik wil ze allemaal proberen :weary:

Die oranje zijn echt mn favoriet! (De cremeversies overigens nog niet geprobeerd, ga er vanuit dat dat iets van melk inzit en daar kan ik niet zo goed tegen)

1 like

Framboos is ook lekker.

1 like

Ja jemig ik zie nu pas dat er een framboosversie is. Die gaat volgende x sowieso mee

Die tropical zijn lekker

2 likes

Tropical en cola zijn onze favorieten. De crème vind ik wel oké, maar dan alleen de chocola smaak. Maar liever toch de eerste 2 :grin:

1 like

Ik vind de room dus ook echt heel lekker, als mensen nog een x willen proberen raad ik de aardbei room aan.

1 like

Ja deze is net een milkshake!!

Dit waren toch ook die (room)ijsjes die vegan waren of was dat alleen een speciale versie?

Ik heb geen idee maar kan me niet voorstellen dat ze vegan zijn eigenlijk

Die is superlekker!

Nou meiden ik heb framboos, tropical en aardbeiroom gekocht. De karamelroom lijkt me toch niet zo lekker en chocola heb ik nog.

Nu al spijt dat ik aardbei niet gekocht heb

1 like