Lidl

Dit lijkt me dus echt helemaal niet lekker?

2 likes

Sowieso al die avocado hypes :nauseated_face:

2 likes

Precies wat ik dacht toen ik het zag.

1 like

Ik hou eigenlijk helemaal niet zo van normaal brood maar mijn Lidl heeft sinds een week ofzo vers brood wat je nog door een snijmachine moet halen en ik moet zeggen dat dit wel erg lekker is. :drooling_face:

2 likes

Dit is lekker!! Perzik favoriet

10 likes

Doen jullie dat dan gewoon in de vriezer in die papieren zakken die ze daar hebben? Ik koop het eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat het snel oud wordt.

jaaa dit is mijn fave!!!

1 like

Ik ben hun niet maar ik vries de pretzels en andere afgebakken broodjes van lidl in, meestal in van die ikea zakken. Maar heb het ook weleens in de lidl papieren zakken gedaan, ging ook prima eigenlijk maar ik heb ze er geen weken inliggen.

Ik doe het altijd in 6 liter diepvrieszakken van de supermarkt en dan blijft het lekker vers als je het de avond van te voren uit de diepvries haalt!

Ik ga morgen de cheddar inslaan😋

Omg volgende week hebben ze dit.

Lijkt me zo fucking lekker.

17 likes

Hier hangen ook plastic broodzakken. Heb er twee dagen van gegeten en smaakte gewoon prima.

1 like

Welll dit kan keilekker zijn! In Utrecht had ik deze laatst ook, lekker crunchy van buiten en zacht van binnen en dan met truffelmayo :drooling_face:

3 likes

Truffelmayo maakt alles beter

5 likes

Als ik een bodemloze put was net zoals mijn broertje en de hele dag kon eten wat ik wil zonder aan te komen, dan zou ik elke dag truffelmayo eten

2 likes

Ow ja truffelmayo, hopelijk hebben ze dat snel weer

Een paar weken terug had ik trouwens een lekker rood wijntje gekocht, maar ik weet niet meer hoe het heet. Er stond een jaguar/tijger op. Land weet ik ook niet meer… Iemand die toevallig weet welke ik bedoel?

Hmm ja nog steeds niet overtuigd haha, sorrehhh :sweat_smile:
Maar idd truffelmayo maakt alles beter!

1 like

Deze? Alleen wel met een leeuw

Nee geen leeuw, wel een soortgelijke illustratie!