Lidl

Oke dit is idd fucking lekker. Helaas hadden ze nog maar 1 liggen net maar ga zo nog wel even terug haha.

Ik mis de kaneelbroodjes en de blauwe zakjes geroosterde mais nu al💔

Heb hem 1,5 week geleden nog gekocht :slight_smile: In mijn Lidl zijn ze wel op een andere plek gekomen (bij kleine losse koeling met ook gekoelde hapjes zoals olijven), maar die rommelen sowieso wel eens met de indeling.

2 likes

ZIjn de kaneelbroodjes uit het assortiment gehaald?! :sob: :sob:

Waren maar tijdelijk toch? Van de Zweedse(?) weken? Of mis ik iets wat ze vast hebben :grimacing:

Bij de versafdeling hebben ze die bij mij gewoon altijd

1 like

Ooh ja, nee ik had het over die uit de diepvries :slight_smile:

Geroosterde mais hebben ze ook bij de ah!

1 like

Omg mijn lidl had smoothie ijsjes en volgens mij zijn ze vegan, maar ze zijn ook ZO lekker. Ik heb aardbei banaan, het is net een baby hapje maar I love it

2 likes

Deze geproefd gister, heerlijk!

5 likes

Ben benieuwd. Had gehoopt dat er nog proteïne ijsjes zouden liggen maar helaas

1 like

Ik moet altijd lachen om de naam van het water bij de Lidl, zo droog. Mag ik lekker wat Saskia?

6 likes

Ik vind het een top naam. Maar ik kan dan ook zeggen dat ik flesjes water met mijn eigen naam erop heb :wink:

10 likes

Haha ja, Saskia bruisend is echt mijn favo. Versleet echt flessen per week van die meid

8 likes

Saskia bruisend met cassis siroop is lekker. Ik noem dat Sas & Cas.

39 likes

Zie net dit voorbij komen🤩

1 like

Die heeft mijn Lidl al een tijdje en vind ze stinken haha

Oh shit, vind de verpakking echt mega tof.

1 like

Weet iemand of deze vast in het assortiment zitten? Dat idee kreeg ik wel door het label ‘nieuw’, maar ik heb ze daarna niet meer zien liggen.

Gebruiken jullie de Lidl app veel? Kwam er laatst pas achter dat het bestond. Ga er zo gebruik van maken :grin: