Lidl

Ik kijk binnekort wel in de winkel en dan ga ik testen

Ik hoor het graag! Hou je van soepele wijn of juist vol?

Dit zou 'm wel eens kunnen zijn. Ik heb even mijn hulplijn ingeschakeld om zeker te weten dat het 'm is

1 like

Volgens mij is het 'm toch niet…

De anderen waren toch met een leeuw of giraffe voor zover ze bij mijn Lidl hadden…

Ja klopt, en die ik bedoel vond ik tussen de uitverkoop. Ik had 'm ook nog niet eerder gezien

1 like

Je bent mijn held. Een jaar later heb ik het antwoord op deze vraag gevonden. :raised_hands:t2::raised_hands:t2:

4 likes

Hahah yesssss

1 like

Deze misschien? Was net in de winkel toen ik deze zag en me dit gesprek kon herinneren.

1 like

Jaaaaa! Dit is 'm :star_struck: In welke Lidl is dit?

Oh top! Dit is in Enschede, maar staat bij het zomer assortiment ipv bij de rest van de wijnen hier.

Klopt, ik kocht 'm ook in de sale. Enschede is helaas te ver fietsen, ik ga kijken of ik 'm online kan bestellen.
Bedankt iig, lief dat je aan me dacht :hugs:

1 like

Oke dit is idd fucking lekker. Helaas hadden ze nog maar 1 liggen net maar ga zo nog wel even terug haha.

Ik mis de kaneelbroodjes en de blauwe zakjes geroosterde mais nu al💔

Heb hem 1,5 week geleden nog gekocht :slight_smile: In mijn Lidl zijn ze wel op een andere plek gekomen (bij kleine losse koeling met ook gekoelde hapjes zoals olijven), maar die rommelen sowieso wel eens met de indeling.

2 likes

ZIjn de kaneelbroodjes uit het assortiment gehaald?! :sob: :sob:

Waren maar tijdelijk toch? Van de Zweedse(?) weken? Of mis ik iets wat ze vast hebben :grimacing:

Bij de versafdeling hebben ze die bij mij gewoon altijd

1 like

Ooh ja, nee ik had het over die uit de diepvries :slight_smile: