Lidl

Ja voor de kortingscoupons :money_with_wings: (en vindt het handig om kassabon digitaal te hebben)

3 likes

Kan de apps haast niet bij houden naast Picnic en Jumbo. Blijf een tatta hè, dus toch maar downloaden.

1 like

Naar mijn weten is dit een tijdelijk product die wel weer terug kan komen bij de volgende mexicaanse weken. Nieuw staat er ook bij als ze deze bij de vorige mexicaanse weken nog niet hebben gehad.

Ah op die manier nieuw! Dank je voor de verheldering. Afwachten tot de volgende Mexicaanse weken dan maar.

1 like

Hebben jullie recentelijk nog die lekkere prosecco gezien van 4 euro? Hier was ie niet te koop van het weekend :weary::weary::weary:

Ik heb die met het oranje etiket vorige week nog gehaald

1 like

Ok gelukkig ik kreeg ff een hartverzakking das m’n fave

1 like

Ik wil telkens die next level burger halen maar hij is aldoor uitverkocht…is ie uit het assortiment of heeft iemand ze onlangs nog gespot?

Edit: deze

Kan het gehakt er van ook al een tijdje niet meer vinden :frowning:

Je kan het eens op Facebook vragen. Heb ik ook eens met iets gedaan en kreeg snel antwoord.

1 like

Nu je het zegt… ze liggen hier ook al een tijdje niet meer in de schappen

1 like

Ik heb deze twee weken geleden nog gekocht (en opgegeten). Ga morgen weer naar de Lidl en zal even opletten!

1 like

Hier heb ik het helaas ook al een paar weken niet gespot… Ik hoop dat het terug komt want deze is vet lekker!

1 like

Is het hier al gegaan over de tijdelijke croissant gevuld met room? Is een aanrader!

7 likes

Ik kon zowel het next level gehakt als de burgers afgelopen week ook niet vinden.
Er waren toch (waarschijnlijk alweer heel lang geleden, haha) een soort amandel broodjes? Die vond ik zo lekker maar die heb ik nadat ik ze eens gekocht had ook niet meer gezien :slight_smile:

Iemand ervaring met de meradiso plissé gordijnen die volgende week in de folder staan? Ik zit de website te bekijken en het lijkt alsof het alleen toepasbaar is op een kantelraam? Ik wil ze eigenlijk voor een raam dat helemaal niet open kan

Hebben ze bij de lidl iets tegen een stinkende afwasmachine? Zo’n geurding ofzo?

Ja hebben ze. Zo’n hangerje.

1 like

Je hebt ook vaatwasser schoonmaak middelen. Misschien helpt dat?

1 like

Vond ik niet werken. Het enige wat echt goed helpt is een scheut baking soda bij elke vaat erbij gooien!

1 like