Lidl

Geroosterde mais hebben ze ook bij de ah!

1 like

Omg mijn lidl had smoothie ijsjes en volgens mij zijn ze vegan, maar ze zijn ook ZO lekker. Ik heb aardbei banaan, het is net een baby hapje maar I love it

2 likes

Deze geproefd gister, heerlijk!

5 likes

Ben benieuwd. Had gehoopt dat er nog proteïne ijsjes zouden liggen maar helaas

1 like

Ik moet altijd lachen om de naam van het water bij de Lidl, zo droog. Mag ik lekker wat Saskia?

6 likes

Ik vind het een top naam. Maar ik kan dan ook zeggen dat ik flesjes water met mijn eigen naam erop heb :wink:

10 likes

Haha ja, Saskia bruisend is echt mijn favo. Versleet echt flessen per week van die meid

8 likes

Saskia bruisend met cassis siroop is lekker. Ik noem dat Sas & Cas.

39 likes

Zie net dit voorbij komen🤩

1 like

Die heeft mijn Lidl al een tijdje en vind ze stinken haha

Oh shit, vind de verpakking echt mega tof.

1 like

Weet iemand of deze vast in het assortiment zitten? Dat idee kreeg ik wel door het label ‘nieuw’, maar ik heb ze daarna niet meer zien liggen.

Gebruiken jullie de Lidl app veel? Kwam er laatst pas achter dat het bestond. Ga er zo gebruik van maken :grin:

Ja voor de kortingscoupons :money_with_wings: (en vindt het handig om kassabon digitaal te hebben)

3 likes

Kan de apps haast niet bij houden naast Picnic en Jumbo. Blijf een tatta hè, dus toch maar downloaden.

1 like

Naar mijn weten is dit een tijdelijk product die wel weer terug kan komen bij de volgende mexicaanse weken. Nieuw staat er ook bij als ze deze bij de vorige mexicaanse weken nog niet hebben gehad.

Ah op die manier nieuw! Dank je voor de verheldering. Afwachten tot de volgende Mexicaanse weken dan maar.

1 like

Hebben jullie recentelijk nog die lekkere prosecco gezien van 4 euro? Hier was ie niet te koop van het weekend :weary::weary::weary:

Ik heb die met het oranje etiket vorige week nog gehaald

1 like

Ok gelukkig ik kreeg ff een hartverzakking das m’n fave

1 like