Lidl

Ik wil telkens die next level burger halen maar hij is aldoor uitverkocht…is ie uit het assortiment of heeft iemand ze onlangs nog gespot?

Edit: deze

Kan het gehakt er van ook al een tijdje niet meer vinden :frowning:

Je kan het eens op Facebook vragen. Heb ik ook eens met iets gedaan en kreeg snel antwoord.

1 like

Nu je het zegt… ze liggen hier ook al een tijdje niet meer in de schappen

1 like

Ik heb deze twee weken geleden nog gekocht (en opgegeten). Ga morgen weer naar de Lidl en zal even opletten!

1 like

Hier heb ik het helaas ook al een paar weken niet gespot… Ik hoop dat het terug komt want deze is vet lekker!

1 like

Is het hier al gegaan over de tijdelijke croissant gevuld met room? Is een aanrader!

7 likes

Ik kon zowel het next level gehakt als de burgers afgelopen week ook niet vinden.
Er waren toch (waarschijnlijk alweer heel lang geleden, haha) een soort amandel broodjes? Die vond ik zo lekker maar die heb ik nadat ik ze eens gekocht had ook niet meer gezien :slight_smile:

Iemand ervaring met de meradiso plissé gordijnen die volgende week in de folder staan? Ik zit de website te bekijken en het lijkt alsof het alleen toepasbaar is op een kantelraam? Ik wil ze eigenlijk voor een raam dat helemaal niet open kan

Hebben ze bij de lidl iets tegen een stinkende afwasmachine? Zo’n geurding ofzo?

Ja hebben ze. Zo’n hangerje.

1 like

Je hebt ook vaatwasser schoonmaak middelen. Misschien helpt dat?

1 like

Vond ik niet werken. Het enige wat echt goed helpt is een scheut baking soda bij elke vaat erbij gooien!

1 like

Wilde net hetzelfde komen zeggen.
Soda inderdaad, of een kop schoonmaakazijn laten draaien in een lege machine.

Die geurhangers maskeren alleen maar. Soda of azijn neutraliseren de boel.

1 like

Domme vraag, maar hoe doe je dat dan met schoonmaak azijn? Gewoon los erin gooien? :sweat_smile:

Schoonmaakazijn moest toch juist niet omdat dat niet goed is voor de machine? Moet dacht ik natuurazijn zijn. Heb er gisteren ook de wasmachine mee gereinigd.

@Blush idd een fles natuurazijn in de machine gieten en het heetste programma draaien

Natuurazijn, je hebt helemaal gelijk! Goed dat je het zegt.

Ik doe het zelf om de 2 maanden voor de vaatwasser en de wasmachine.
Voor de vaatwasser zet ik 2 of 3 kopjes azijn rechtop in de machine. Die laat ik dan zonder vaat draaien. Zodra de machine klaar is de deur opzetten, zo kan de boel “luchten”.

Bij de wasmachine gooi ik het gewoon een goeie scheut in het wasmiddelbakje.

2 likes

https://www.lidl-shop.nl/MERADISO-Plisse-gordijn-90-x-130-cm/p100310658

bedoel je deze?
waarom zou dit alleen voor een kantelraam zijn?
ik zit voor mezelf te loeren en lijkt me prima voor een normaal raam ook

Als je naar dit plaatje kijkt lijkt de montage wel afhankelijk van een raam dat open kan:

1 like

Het heeft klemmontage, dus klem je op een raam dat open kan inderdaad.

1 like