Wilde net hetzelfde komen zeggen.
Soda inderdaad, of een kop schoonmaakazijn laten draaien in een lege machine.
Die geurhangers maskeren alleen maar. Soda of azijn neutraliseren de boel.
Wilde net hetzelfde komen zeggen.
Soda inderdaad, of een kop schoonmaakazijn laten draaien in een lege machine.
Die geurhangers maskeren alleen maar. Soda of azijn neutraliseren de boel.
Domme vraag, maar hoe doe je dat dan met schoonmaak azijn? Gewoon los erin gooien? 
Schoonmaakazijn moest toch juist niet omdat dat niet goed is voor de machine? Moet dacht ik natuurazijn zijn. Heb er gisteren ook de wasmachine mee gereinigd.
@Blush idd een fles natuurazijn in de machine gieten en het heetste programma draaien
Natuurazijn, je hebt helemaal gelijk! Goed dat je het zegt.
Ik doe het zelf om de 2 maanden voor de vaatwasser en de wasmachine.
Voor de vaatwasser zet ik 2 of 3 kopjes azijn rechtop in de machine. Die laat ik dan zonder vaat draaien. Zodra de machine klaar is de deur opzetten, zo kan de boel “luchten”.
Bij de wasmachine gooi ik het gewoon een goeie scheut in het wasmiddelbakje.
https://www.lidl-shop.nl/MERADISO-Plisse-gordijn-90-x-130-cm/p100310658
bedoel je deze?
waarom zou dit alleen voor een kantelraam zijn?
ik zit voor mezelf te loeren en lijkt me prima voor een normaal raam ook
Het heeft klemmontage, dus klem je op een raam dat open kan inderdaad.
Ja maar ze hebben het wel weer over ‘klem je tussen een kozijn’. Maar ik denk dat hij niet geschikt is helaas :(. Voor die prijs gaat het me sowieso veel ergernis opleveren denk ik, maar vind het zo zonde om veel geld aan kwijt te zijn haha
Ja klem tussen raam en kozijn. Je raam moet echt open kunnen. Helaas.
Thnx!
Ik ben al maanden niet meer in een Nederlandse Lidl geweest, maar was nu in een dorp waar een hele grote zit. En ik had zo ongeveer de jackpot bij de bakkerij-afdeling want ze hadden zo’n beetje alles waar ik benieuwd naar was:
Chocoladekoekjes (van die verse)
Pasteis de Nata
Kaasbrezels
Pecanbroodjes (voor mijn man)
En uit de Alpenweek-actie heb ik appelkruimelcake, cheesecake en mini-Sachertorte gekocht. Ik moet alles nog proberen, komt dit weekend wel, maar ik vond het tof dat alles nog beschikbaar was in de avond.
Die sachertorte zijn zooo lekker, en nog best wel groot
Die kasekuchen is evht zo lekker, ik heb vandaag die met appel gehaald. Normaliter altijd de normale, nu eens iets nieuws
ik ga 'm morgen proberen
Oh ik twijfelde of ik naturel zou nemen of appel! Heb voor naturel gekozen omdat ik al appelkruimelcake had. Ben heel benieuwd! De cheesecake is wat langer houdbaar dus dat zal wel na het weekend worden.
De vers gebakken chocoladekoeken zijn goedgekeurd overigens. 
De cheesecake kan je ook invriezen, die appel kruimel waarschijnlijk ook wel. Waarschijnlijk niet nodig maar nog steeds een tip haha
Oh dat vind ik een hele goede tip, dank!
Niet de cotton candy druiven kopen! Niks cottons candies aan
Overigens zat er wel iets van 580 gram ipv 500gr in dus dat is leuk. Heb het ook nog opgegeten ook want was lekker maar ik maak me nu wel zorgen dat ik ziek word
Hahaha wat de fuck is dit, ik zie er niks in. Ja feta
questionable decisions (en de kasekuchen met appel van de duittse week)