Lidl

Ja maar ze hebben het wel weer over ‘klem je tussen een kozijn’. Maar ik denk dat hij niet geschikt is helaas :(. Voor die prijs gaat het me sowieso veel ergernis opleveren denk ik, maar vind het zo zonde om veel geld aan kwijt te zijn haha

Ja klem tussen raam en kozijn. Je raam moet echt open kunnen. Helaas.

2 likes

Thnx!

1 like

Ik ben al maanden niet meer in een Nederlandse Lidl geweest, maar was nu in een dorp waar een hele grote zit. En ik had zo ongeveer de jackpot bij de bakkerij-afdeling want ze hadden zo’n beetje alles waar ik benieuwd naar was:

Chocoladekoekjes (van die verse)
Pasteis de Nata
Kaasbrezels
Pecanbroodjes (voor mijn man)

En uit de Alpenweek-actie heb ik appelkruimelcake, cheesecake en mini-Sachertorte gekocht. Ik moet alles nog proberen, komt dit weekend wel, maar ik vond het tof dat alles nog beschikbaar was in de avond.

8 likes

Die sachertorte zijn zooo lekker, en nog best wel groot

1 like

Die kasekuchen is evht zo lekker, ik heb vandaag die met appel gehaald. Normaliter altijd de normale, nu eens iets nieuws :drooling_face: ik ga 'm morgen proberen

1 like

Oh ik twijfelde of ik naturel zou nemen of appel! Heb voor naturel gekozen omdat ik al appelkruimelcake had. Ben heel benieuwd! De cheesecake is wat langer houdbaar dus dat zal wel na het weekend worden.
De vers gebakken chocoladekoeken zijn goedgekeurd overigens. :drooling_face:

1 like

De cheesecake kan je ook invriezen, die appel kruimel waarschijnlijk ook wel. Waarschijnlijk niet nodig maar nog steeds een tip haha

1 like

Oh dat vind ik een hele goede tip, dank!

1 like

Niet de cotton candy druiven kopen! Niks cottons candies aan

Wow okay die naturel kasekuchen is echt mn favo maar dit keer wilde ik de appel proberen, en ik denk dat ik de naturel toch lekkerder vind. Deze is echt veel zachter, bijna zompig. Ik heb het idee dat ie niet goed gebakken is ofzo? Ik kreeg de bodem er ook nauwelijks van af, vet plakkerig. Ik weet ook niet zo goed hoe goed dit in de vriezer kan, maar ik heb het toch ingevroren lol dus over een tijdje zie ik wel hoe dat heeft uitgepaktt

Overigens zat er wel iets van 580 gram ipv 500gr in dus dat is leuk. Heb het ook nog opgegeten ook want was lekker maar ik maak me nu wel zorgen dat ik ziek word

1 like

Hahaha wat de fuck is dit, ik zie er niks in. Ja feta

3 likes

questionable decisions (en de kasekuchen met appel van de duittse week)

En wat is kasekuchen. Ik ga het nu googlen.

cheesecake maar dan met kwark en zonder zware bodem. Echt lekker en niet alsof je een kilo slagroom met boter eet (hoewel dat ook lekker is).

Ik vraag me trouwens af of ik een heel slecht pak heb of dat ditt zo hoort, heeft iemand anders de appel kasekuchen geprobeerd?

1 like

Cheescake?

Edit; dit is een gok, ik heb ook geen idee

Oh dat klinkt wel echt lekker eigenlijk

1 like

is het ook!! Lekker fris vergeleken met cheesecake en niet vies zoals kwarktaart

zit er wel een soort van deeg bodem in?

Ja maar die is dus heel plakkerig? Maar ik weet niet of dat komt omdat er appel in zit en die de bodem nat maakte (Mary Berry huilt in de achtergrond want soggy bottoms!!!), of omdat deze specifieke kasekuchen niet goed gebakken is.

Edit: de bovenkant zag er wel gewoon goed gebakken uit, en voor de rest is ie net zo bleek als de naturel versie dus dat ben ik wel gewend. De bodem bij de naturel versie is alleen steviger.

Edit 2: Ik ga mezelf gewoon voorhouden dat hett door de appels komt want nu krijg ik anxiety over voedselvergiftiging en dan krijg ik daar weer buikpijn van

2 likes