Klopt
Weet iemand hier of de Lidl weer voorgesneden pompoen verkoopt? Ik heb weinig zin om door de regen naar een andere supermarkt te moeten fietsen. Maar misschien moet ik maar accepteren dat ik dan zelf mn pompoen moet snijden.
Weet iemand wanneer die paarse lijn van Cien er weer is? Die met Moederdag er ook was. Mijn serum is bijna op haha.
Meestal komt ie terug rond december
Deze is er weer
Verantwoordelijk voor veel van mijn kilo’s
Noooooo waarom weet ik dit nu. Ik wil het
Hoe zit het met de biologische spullen bij Lidl? En bonus voor vegan!
Vandaag de jägergratin gegeten, maar koop het niet. Ik dacht van ah wat kan er mis gaan met vies lekkere aardappelgratin… nou een hele hoop blijkbaar. Wij hebben het zelfs niet eens opgegeten.
Zelf niet gehad, maar hoorde mn ouders ook al klagen, niet gaar te krijgen
Dat inderdaad, maar ook echt niet lekker gewoon. Vonden wij dan, er zullen vast mensen zijn die het wel lekker vinden. Maar wij vonden het echt muffig ofzo.
Oh ik heb nog een klein potje waar een plantje in kan. Zouden deze lang in leven blijven?
Voor die €3,- is het het proberen waard
De mijne heb ik inmiddels 12 jaar! Hij is op een gegeven moment wel uitgebloeid en dan is het nogal tricky hem weer aan het bloeien te krijgen, maar zonder vind ik ze ook leuk
ik ben net terug van de lidl en ze vergeten ;-;
Dat Halloweenassortiment vind ik echt te leuk
Weet iemand of ze deze nu hebben? Volgens mij was deze vorige jaar onderdeel van Delicieux maar weet het niet zeker.
Hij staat in de folder voor komende week! Pagina 23 aanrader dus?
Oh dank! En ja absoluut! Ik heb dit recept vaak gemaakt en m’n vriendinnen zijn er ook fan van:
Echt heerlijk. Zag em ook vaker voorbij komen hier.