Ik wil die vegan salami zo graag in Nederland
Wacht… kijk ik nu zo scheel, Lidl heeft toch helemaal geen vega(n) broodbeleg in het assortiment? (in nederland)
Nee klopt. Daarom wil ik ze ook naar Nederland!!!
Ik mis die nuggets ook En het verse gehakt. Was een paar maanden terug ook in een Duitse lidl en verbaasde me hoe weinig er was (en wat er dan wel was), terwijl je hier een heel schap vol hebt.
Volgens mij is dat van een thema week, wel eens gehaald
De foto’s zijn van een Duitse lidl daarom is het ook raar vergeleken met onze Nederlandse. Die vegan salami die ze blijkbaar bij lidl DE hebben, heb ik helaas nog nooit in LIDL Nl gezien. Wel eens andere vega salami maar die was niet zo lekker als deze
Ja ik las het, maar ik herken de verpakking van een thema week waar ik wel eens producten van heb gekocht in Nederland. Toen hadden ze ook knakworsten met zo’n verpakking en potjes groentespreadspul voor op brood
Klopt ja! Volgens mij hebben ze ze soms tijdens een vegetarische/glutenvrije/bio-themaweek (lekker random bij elkaar gescharrelde thema’s ook maargoed )
Weet iemand of ze standaard sushirijst en van die norivellen in het assortiment hebben, of dat dat een special is?
Bij mijn lidl ook niet, alleen als ze van die aziatische weken hebben
Oooh die crème
Misschien is het nog te vroeg/is dit Pavlov, maar ik gebruik het nu 5 dagen/nachten en serieus m’n huid is nu al minder dof en vol bultjes/rood dan in meer dan een jaar.
Ik heb de onfortuinlijke combinatie van een vette maar vochtarme huid en het ziet er eindelijk rustig uit en “voller” en voelt veel zachter.
Ik ben net het serum en de nachtcreme gaan kopen en het was er nog volop! ik was echt bang dat het op zou zijn omdat ik eerder geen tijd had om langs te gaan.
Oh dan ga ik dinsdag nog ff voor een extra voorraad. Vind het echt fijn spul! Alleen jammer van de sterke geur.
Wacht, of las ik hier dat de voorraad na een week terug moest naar het centrale magazijn?
Dat zei iemand in dit topic inderdaad!
Toch maar even mijn brakke harses naar de lidl gesleept, en er lag inderdaad nog genoeg! Vind het echt heel fijn spul
Ik heb vandaag de dagcreme nachtcrème en het serum gekocht.
Ik heb echt een tering moeilijke huid. Bagger vette t-zone, vochtarm en wangen zo droog dat er vellen er op staan.
Praying for a Lidl miracle
In Zwolle, diezerpoort ligt nog volop van die cellularlijn.
Mijn Lidl had ook een vol schap vandaag. Heb het serum meegenomen, verwacht na al deze verhalen wel wonderen.