Waar kan ik solliciteren?
Ik heb de koekjes gisteren ook gekocht want geïnfluenced. Nu heb ik er een haat-liefde verhouding mee omdat ik ze te lekker vind
.
Ben vanmiddag speciaal naar laidl gegaan voor deze koekjes en 9/10 did not disappoint! Dank voor de tip!
Ik heb dus al meerdere keren zitten zoeken naar dat chocolade kruidnoten broodbeleg. Leek me nou zo lekker! Nog niet gevonden, de teleurstelling is groot. Maar blijkbaar verkoopt de Jumbo deze heerlijkheid ook (eigen merk), dus ik kan toch genieten. Dus dat is een tip als jouw Lidl dit ook niet heeft.
Staan die bij de hagelslag? Ik zoek ze ook al weken haha
En die citroenkoeken zijn idd top. Zo lekker vettig ook. Toen ik nog elke week bij de lidl kwam nam ik ook elke week een nieuw pak mee hahah
Hier staat het bij de kerst/sinterklaasproducten😊
Ja bij mijn Jumbo stond het inderdaad bij de hagelslag!
Bij mijn jumbo bij de hagelslag! Maar ik vind ze een beetje muffig smaken, alsof het karton van de verpakking in de smaak is getrokken ofzo
Omg ik zie een vulkar en denk dat ik de citroenkoekjes die nog gevuld moeten worden zie. Even vragen hoor
Is het gelukt?
Ja, heeeeel lekker!
Ik ging braaf met mijn boodschappenlijstje voor de hele week naar de Lidl net en werd echt hebberig van al het lekkere kerstspul dat in de winkel lag. Ik heb het bij chocoladetruffels gehouden, altijd goed.
De hand broken fudge is echt amazing en ook zo goedkoop! Aanrader!
als je dit nog ziet in een restjesbak:
meenemen!!!
Ja!! Deze zijn echt goddelijk. Kijk er elk jaar weer naar uit en gooi dan m’n hele vriezer vol.
Ik was bij Lidl en heb o.a. dit gekocht!
Forumkoekjes. Meteen getest na thuiskomst en ik vind ze heel lekker!
Ik heb de kaneel-sinaasappelthee gekocht. Het is een blikje en de thee die er in zit is los. Thuis heb ik meteen een kopje gezet en ik vind het echt een aanrader. Subtiel, lekker, warm, comforting. Sinaasappel is goed merkbaar maar de kaneel ook, zonder te overheersen. Bij een volgend bezoek koop ik nog een blikje want de smaak kan het hele jaar door. Ik ben ook benieuwd naar de linker.
En ik heb @Mehr 's aardappelgratins gekocht. Er zijn nog meer soorten met o.a. zoete aardappel maar ik heb de gewone gekocht. 3 pakken zodat ik even vooruit kan.
Die cranberry thee kan je idd overslaan. Die had ik vorig jaar en was erg zurig en een hele sterke bijna parfum lucht kwam er vanaf. Het zijn wel echt hele mooie thee doosjes vind ik!
Ik geloof dat die oranje verpakking hetzelfde product bevat als die @yzile tipt en hij is inderdaad geweldig. Hij doet me heel erg denken aan kruidnoten qua smaak (die ik al jaren niet op heb). De speculoos van Lidl vind ik ook altijd heel lekker, fijn om die i.t.t. die van Lotus voor een schappelijke prijs te vinden.
Gisteren heb ik deze meegenomen:
De verpakking is al leeg, haha. Voor veganistische melkchocolade vind ik het heel lekker! Ik vind Vegò heerlijk, maar in mijn ogen (mond) is dat echt gianduia, terwijl dit een stuk meer wegheeft van normale melkchoco.
Jaa een soort speculoos maar lekkerder!! Heerlijk op een geroosterde boterham