Lidl

Jammergenoeg zeker niet in NL te verkrijgen, de chocolade…

ik ben gister de versie van dit jaar van dit wezen halen:

en ik weet niet waarom maar leuke dingetjes in de hagelslag just hits different

14 likes

Ik voel me altijd weer kind bij zulk soort hagelslag :pleading_face::heart:

2 likes

Deze is ook gewoon vet lekker

Jaaaaa dit is echt m’n favo!! Ga ook weer even inslaan voor het hele jaar. Een tijd terug was mijn voorraad van vorig jaar op gegaan dus heb ik gewone zwart witte hagelslag gekocht en nee, not the same.

1 like

Omg die citroenkoekjes zijn zo lekker. Weet iemand of ze in het vaste assortiment zitten ?

1 like

Volgens mij wel, ik koop regelmatig die met cranberry

1 like

Die citroenkoekjes zijn ook bij ah te halen. Voor de meelezers die geen lidl in de buurt hebben.

2 likes

Oh bij de ah, van hun eigen merkt heb je ook zulke lekkere koekjes met karamel vulling.

2 likes

geef dit een 8/10

5 likes

Deze zijn er ook weer! Ik ben geen karamel-zeezoutfan, maar deze zijn heerlijk.

4 likes

Hier al aan de tweede bak :heart_eyes:

Je hebt ze ook in zo’n blikje; geen idee of die goedkoper en/of hetzelfde zijn maar zijn ooook lekker (ook van delicieux)

1 like

Ik heb even gekeken: die in een bakje zijn 2,29 voor 175 gram en in een blikje/potje 1,79 voor dezelfde hoeveelheid. En ze zijn mega lekker dus ja zou toch voor wat goedkoper gaan haha

Die met de oranje deksel zijn de karamel zeezout. Cookie dough klinkt ook wel intrigerend maar valt vast tegen

5 likes

Dit is mijn nieuwe verslaving:
delicieux-oude-kaas-kroketjes-240g-thumb

4 likes

Omdat de rozemarijn crackers die ik altijd als snack eet niet in het schap stonden, heb ik de rozemarijn soepstengels meegenomen. Echt heel erg lekker, en ze voelen ook wat minder vettig dan de crackers. Aanrader.

1 like

Ik heb deze vandaag gegeten en ik vond ze wel oké. Ik had echter gehoopt op een volledige kern van kaas maar dat is niet het geval. De vulling is ragout die enigszins naar kaas smaakt.
Ze zijn lekker, ik geef ze een 7, maar ik ga ze niet nog eens kopen omdat ik ze niet bijzonder genoeg vind.

De kerstthee in blik met sinaasappel- / korenbloemsmaak heb ik geprobeerd vandaag en die is heerlijk!

1 like

De delicieux jam is ook echt een aanrader. De framboos met perzik is lekker zoet, maar niet té. En de peer met kersen is echt heerlijk. Zacht, beetje aards en een lekker hintje scherpte (doordat er kirs in zit, klein percentage). De potjes kosten ook maar 99 cent. Vond ze vorig jaar ook al geweldig en dit jaar zijn ze weer net zo goed :smiley:

6 likes

Oh goed dat je het zegt, die heb ik nog staan van een paar maanden terug haha. Morgen proberen!

3 likes

Ik ben benieuwd wat je er van vindt!