De tweede kerstfolder is er!
Echt lekker dit. Heeft iemand die cookie dough al geprobeerd?
Wat een schattige kerstballen
Beware. Cookie Dough smaak is een grote deceptie. Geen chocoladelaag oid maar puur amandelen met een beetje vanilleextract. Bleh
Zo leuk!! Hier (woon niet in NL) hebben ze deze helaas niet bij Lidl, echt jammer
De yoghurtmousse (citroen) van delicieux is echt lekker. Niet te zuur, lekker fris. Lijkt me ook nog lekker na te veel eten met kerst. Ik hou meer van citroen dan van limoen, maar het smaakt niet heel sterk dus proef hier het verschil niet:).
Even een vraagje over de bekende citroen koekjes: zijn er nou twee versies van? Soft-baked en gewoon ‘hard’?
En welke zijn dan lekkerder?
Nee gewoon een versie in dat witte pak
Wie weet waar ze nog de karamel zeezout
Amandelen in blik hebben in Omg Rotterdam?
Zojuist 4x het serum gehaald.
Alles van de tijdelijke creme’s was ruim voorradig. Behalve het serum.
Gaat dat dus zo snel joh? Ik heb het nog nooit kunnen kopen.
Ik denk dat het ligt aan het filiaal? Maar het serum is wel extra populair idd
Deze zijn mega leuk!
Zou vandaag(maandag) alles van delicieux in de uitverkoop zijn? Of is dat hij Lidl nooit?
Nee volgens mij niet
Bij ons was echt 3/4 van het assortimetent op 24 december al uitverkocht (kwam ik achter toen ik allerlei lekkere hapjes wilde halen voor kerstavond ). En wat er vanochtend nog over was (was weinig though) had geen korting oid.
Ik kon gisteren nog wat karamel choco amandelen vinden!
Wss alleen 30% stickers als het bijna over datum gaat. Zolang de ruimte niet nodig is, zal er niks in de korting gegooid worden. En daarnaast is heel veel indd al (langer) uitverkocht.