Lidl

Ze hebben de vegetarische ovensnacks weer!
Ik heb meteen 2 dozen gekocht want het is een tijdelijk product en toen ze m vorig jaar rond deze tijd verkochten, was ie al na een paar dagen volledig uitverkocht bij mijn Lidl

Lekker voor me myself and i op oudejaarsavond

18 likes

Heb vanochtend de weekboodschappen gedaan en bij ons waren ze wel aan het stickeren. Was ook nog heel veel. Dus misschien afhankelijk van je filiaal.

2 likes

Wijntips, als ze nog te koop zijn: de gruner veltliner en de ice wine. Allebei uit de tijdelijke collectie. Goddelijke wijnen

Deze hebben ze altijd en is ook erg lekker! Misschien tip voor na de excellent weken

3 likes

Ik heb ze ook gekocht! Ik ben er erg benieuwd naar!!

2 likes

Ik vind de kipnuggets niet zo geslaagd (die van de AH zijn veel lekkerder!), maar de andere 3 zijn echt heel goed, met name de frikandel en ik zag dat ze die vanaf aanstaande donderdag ook gewoon los verkopen :scream: dus die ga ik ook halen

3 likes

Waarschijnlijk alleen tijdelijk 🥲 in de folder staat op = op. Haat dat zo

3 likes

Ja dat weet ik, staat er inderdaad bij. Maar dan zouden ze alsnog vanaf donderdag te koop moeten zijn toch? Ik ga in ieder geval langs en als ze er zijn koop ik gewoon 5 dozen :star_struck:

3 likes

Bij mijn lidl liggen dat soort dignen er soms al eerder. Dan kom ik op donderdag en is alles al uitverkocht :sob:

Hele goedkope FFP2 mondkapjes bij mijn Lidl (in Spangen)! Ik heb meteen 10 dozen gekocht, ik ga denk ik straks terug om nog meer te halen.

3 likes

Ik vind al die protein dingen echt bizar tegenwoordig, eiwitpizza? :joy:

5 likes

Potdikkie, gisteren 10 voor 10 euro bij de etos gehaald :rofl:

1 like

10 dozen??
Raar dat er geen limiet zit op hoeveel 1 klant mee mag kopen .

10 likes

Bij die Grenze waren er laatst 10 ffp2 maskers voor €3. Zelf niet gekocht maar mss fijn om te weten voor anderen. Toch allemaal hetzelfde zo ongeveer :slight_smile:

1 like

Ja, is daar iets mis mee? Ik ben er blij mee dat ik hiermee mijn werknemers goede kapjes kan geven…

14 likes

Bij de etos waren ze tot 3 weken geleden ook maar 5 euro voor 10 stuks. Toen ging ik een week later terug om nog een doosje te halen en toen bleek de prijs opeens verhoogd naar 10 euro. Makkelijk geld verdienen zo.

1 like

De frikandellen waren er, EN de mix van 2 weken geleden ook nog :star_struck: nu maar hopen dat die grote frikandellen hetzelfde zijn als de mini’s uit de mix, anders zit ik met 16 vieze frikandellen

12 likes

Als mensen dichtbij de winkel Die Grenze wonen… daar heb je voor 5 euro 30 stuks (en kreeg er een enorme fles handgel bij).

4 likes

Ik heb deze gisteren gekocht en vond ze erg lekker! Ga vanmiddag bij halen haha. Geen idee alleen of ze smaken naar de mini mix.

1 like

Ooh dat is goed nieuws, ik denk van wel dan! Ik ga ze ook snel proeven

2 likes