Deze hebben ze altijd en is ook erg lekker! Misschien tip voor na de excellent weken
Ik heb ze ook gekocht! Ik ben er erg benieuwd naar!!
Ik vind de kipnuggets niet zo geslaagd (die van de AH zijn veel lekkerder!), maar de andere 3 zijn echt heel goed, met name de frikandel en ik zag dat ze die vanaf aanstaande donderdag ook gewoon los verkopen dus die ga ik ook halen
Waarschijnlijk alleen tijdelijk 🥲 in de folder staat op = op. Haat dat zo
Ja dat weet ik, staat er inderdaad bij. Maar dan zouden ze alsnog vanaf donderdag te koop moeten zijn toch? Ik ga in ieder geval langs en als ze er zijn koop ik gewoon 5 dozen
Bij mijn lidl liggen dat soort dignen er soms al eerder. Dan kom ik op donderdag en is alles al uitverkocht
Hele goedkope FFP2 mondkapjes bij mijn Lidl (in Spangen)! Ik heb meteen 10 dozen gekocht, ik ga denk ik straks terug om nog meer te halen.
Potdikkie, gisteren 10 voor 10 euro bij de etos gehaald
10 dozen??
Raar dat er geen limiet zit op hoeveel 1 klant mee mag kopen .
Bij die Grenze waren er laatst 10 ffp2 maskers voor €3. Zelf niet gekocht maar mss fijn om te weten voor anderen. Toch allemaal hetzelfde zo ongeveer
Ja, is daar iets mis mee? Ik ben er blij mee dat ik hiermee mijn werknemers goede kapjes kan geven…
Bij de etos waren ze tot 3 weken geleden ook maar 5 euro voor 10 stuks. Toen ging ik een week later terug om nog een doosje te halen en toen bleek de prijs opeens verhoogd naar 10 euro. Makkelijk geld verdienen zo.
De frikandellen waren er, EN de mix van 2 weken geleden ook nog nu maar hopen dat die grote frikandellen hetzelfde zijn als de mini’s uit de mix, anders zit ik met 16 vieze frikandellen
Als mensen dichtbij de winkel Die Grenze wonen… daar heb je voor 5 euro 30 stuks (en kreeg er een enorme fles handgel bij).
Ik heb deze gisteren gekocht en vond ze erg lekker! Ga vanmiddag bij halen haha. Geen idee alleen of ze smaken naar de mini mix.
Ooh dat is goed nieuws, ik denk van wel dan! Ik ga ze ook snel proeven
Ik vond die mini mix echt niet lekker, behalve de frikandellen! Ga morgen meteen kijken!
Hebben jullie deze koffie nog gezien de laatste week? Bij mijn Lidl zijn ze er helemaal niet meer en ook de prijskaartjes zijn weg, hoop echt dat ze niet uit het assortiment zijn
ik heb ze nog gezien bij mijn lidl in zuid limburg vandaag!