Ik vond die mini mix echt niet lekker, behalve de frikandellen! Ga morgen meteen kijken!
Hebben jullie deze koffie nog gezien de laatste week? Bij mijn Lidl zijn ze er helemaal niet meer en ook de prijskaartjes zijn weg, hoop echt dat ze niet uit het assortiment zijn
ik heb ze nog gezien bij mijn lidl in zuid limburg vandaag!
Hier had iemand zijn halve kar volgeladen dit weekend, waren volgens mij in de aanbieding maar niet omdat het uit assortiment ging
Hier ook nog in 3 verschillende plekken in Drenthe! Was idd in de aanbieding dus ik denk daarom
Ik heb hier een doos van staan die ik niet gebruik, dacht dat t oploszakjes waren dus mocht de nood hoog zijn wil ik ze wel opsturen tegen verz kosten haha
Gisteren nog gezien!
Wie van jullie (Lidl Lovers) heeft ervaring met de Texels Schaap dekbedden die in de onlineshop te koop zijn?
7 jaar geleden kocht in voor 25 euro een prima synthetisch dekbed in de winkel maar die mag wel een keer naar de stomerij en dat kost dus al 24,90€. Dan koop ik liever en nieuwe betere.
Ja wij hebben die en ik vind ze fantastisch. Ik heb nu beide dekbedden gecombineerd en dat is heerlijk zwaar, maar daar moet je dus wel van houden. Zeker als je nu een synthetisch dekbed hebt, die zijn doorgaans heel licht
Kennis heeft er ook een en is ook helemaal fan! Het is ook niet super warm want het ventileert goed. Is wle vier seizoenen, waarvan alleen herfst nu al genoeg is zeg maar. Hoe het in de zomer is durf ik niet te zeggen.
Ik lees in de reviews dat het best wel naar schaap stinkt. Vonden jullie dat ook?
Aan het begin en beetje later niet meer! Vergelijkbaar met synthetische eigenlijk. Dat heeft eerst ook een vrij specifieke geur.
Nee totaal niet gemerkt!
@Marquez en @Zitzak THANKS! Dan ga ik hem denk ik wel bestellen. Ik had ook gelezen over de schapengeur, maar ik zal hem eerst eens uithangen
De karamel-zeezout pinda’s van Appie smaken ongeveer hetzelfde als die amandelen van delicieux voor wie ze mist
Ik ben verhuisd en woon nu ver weg van de Lidl. Vind de Jumbo en AH zo duur en al helemaal met de recente prijsstijgingen.
Ja wij hebben ze en dachten ook echt van gadver
gaan we daar ooit aan wennen? Maar 3 dagen later merkte we niks meer.
Slaapt wel heerlijk
Als iemand toevallig nog zo’n bakje overheeft? Ze waren per drie stuks voor €0,99 en ik kom er een te kort. Ze passen bijna perfect in een keukenlade, waardoor het misschien hierdoor geen enorme chaos meer wordt hahaha.
Niet echt chipsig, meer zoals de rand van je tosti wordt (dat stukje kaas aan de zijkant). Edit: meer bbq dan paprika ook. Haast een vleessmaak meh