en kinderstem
Die elke insta story of tiktok gebruikt als achtergrond muziekje voor hun sunday vibes filmpje
Zingende kinderen moeten verboden worden
Krezip- I would stay.
Ik VERAFSCHUW niet alleen het nummer, maar de hele band.
Word er echt onredelijk woedend van dat deze groep matige muzikanten al 22 JAAR teren op dat ene ondermaatse janknummer, en alsnog op elk festival onthaald worden alsof ze stuk voor stuk de terugkeer van Jezus Christus himself zijn.
Ik voel m’n bloed al klonteren terwijl ik dit typ
Ik weet niet hoe ze het doet, maar haar stem klinkt ongetraind. Alsof ze altijd met net te weinig lucht zingt.
Never forget toen ik een keer naar Pinkpop ging en vooral Amy Winehouse wilde zien, die kwam niet opdagen (wat opzich te verwachten was) en in de plaats daarvan kwam KREZIP.
Wat een horror was dat zeg…
Misdaad tegen de mensheid, zeg ik je!!
Ik heb ooit eens in een bus gezeten met een stereo voorin die ‘S NACHTS dit nummer op een loop afspeelde, alleen maar dit nummer en dat 5 uur lang. Ging dwars door m’n oortjes heen ook omdat ik er een meter vanaf zat.
Je moet echt ff wachten tot het refrein; is echt door satan zelf gecomponeerd.
Ben sinds die nacht nooit meer helemaal oké geweest.
Ik mag hopen dat je die busmaatschappij aangeklaagd hebt?
Nee hoopte eigenlijk dat we een ravijn in zouden rijden om ons uit ons lijden te verlossen, maar helaas.
Ik had met tomaten gegooid!
Het liedje is redelijk saai, maar ik heb vooral moeite met de videoclip. Het komt wel erg over als lachen om dikkerdjes vind ik.
Hij is sowieso verschrikkelijk. Vind zichzelf iets te geweldig.
Ja dit is echt verschrikkelijk.
De stem van meau kan mij echt zo niet raken, ik vind het echt niet bijzonder muzikaal ofzo en snap die hele hype totaal niet. Ook froukje begrijp ik vrij weinig van.
Same. Vind het zo steriel en gestyleerd als zijnde “nonchalant”.
Het doet mij denken aan spring maar achterop bij mij en die is echt stukken beter dan dit. (en al niet eens geweldig)
Ze hadden er beter ‘Voor het eerst rijden we allemaal op tijd’ kunnen make,n ook niet waar maar minder problematisch.
Ik HAAT echt dat EDM lied waarin zon koor zingt “all I need is your looohooove tonight”
Ze zingen het echt op zon walgelijke manier