Oh die vind ik echt fantastisch! Zo’n fijne herinneringen mee haha
In the stars, wat een zeurderig zeiknummer. En dan ook nog gezongen met zo’n kraakstemmetje brrr
En dat verschrikkelijke opgezette accentje erbij weer, “cursive singing”. Gewoon Amerikaans maar het klinkt allemaal als nep Cockney.
Lilly Allen met Fuck You, vreeeselijk.
ABCDEFuck you and your mom en weet ik veel wat ze allemaal zingt
Dit nummer moet ik ook nog eens gaan zingen volgende voor een auditie. Post 9/11 is zowel de poster en de clip heel vreemd.
Alles wat uit de mond komt van Ed Sheeran, Coldplay en The Killers
Twee voor Twaalf gekeken?
Ik vind alleen dit leuk:
Everybody but your dog, you can all fuck off
haha dat was me niet eens opgevallen want meestal vlucht ik al voor het zo ver komt denk ik
Ik heb echt een hekel aan Ferrari
Haha ja!
Ik erger me trouwens ook dood aan alles van Sigourney K want AL haar nummers zijn slecht vernederlandste versies van oudere muziek omg
Cover me in sunshine van Pink en haar dochter. wat een vreselijk zeiknummer, ik kan 't echt niet aan
Jaaaa mee eens!!
sowieso zingende kinderen
Echt he, daar zou een verbod op moeten komen. Of tenminste een waarschuwing voordat ze een nummer met kinderen afspelen.
Ik las dit vanochtend en nu heb ik het al de hele dag in m’n hoofd, vreselijk nummer.
Verder haat ik:
Will & The People - Lion in the morning sun
The Lumineers - Ho Hey
The Beatles - Obladi Oblada (ik vind veel muziek van The Beatles wel leuk maar ik vind dit zoooo’n dom nummer dat ik er echt agressief van word)
Of Monsters and Men - Little talks
Ik vind deze nummers ook echt allemaal van hetzelfde kaliber, maar ik weet niet zo goed wat nou de gemene deler is. Intense blijheid ofzo?
Ja ze lijken inderdaad wat op elkaar, ik denk een soort geforceerde blijheid met wat loze ohh en heyyy en hooo’s waarmee ze een hitje proberen te scoren. Vooral dat nummer van Of monsters and men vind ik zo… Lijzig? Terwijl ze het tegenovergestelde proberen