Liedjes die je haat

En nu heb ik het in mijn hoofd :confounded:
Dankjewel

Sinead O’Connor - Nothíng Compares to youuuuu

3 likes

wat een verschrikking

10 likes

Vind alles van George Ezra kut.

En deze:

En Rondé ook vreselijk

11 likes

Multicolor is ook helemaal kapot gedraaid, m’n collegas klaagden er deze week ook al over. Hoor hem op zoveel zenders meerdere keren per dag :woozy_face:

1 like

Dit heb ik ook met george Ezra! Al zijn nummers zijn net een beetje te overdreven blij ofzo. Het voelt zo nep en onrealistisch. Zijn versie van een tragisch nummer is volgens mij echt zingen over dat er een steentje vast zit in je schoen ofzo hahaha

5 likes

:rage:

3 likes

Alles van Rondè :unamused::tired_face:

Vreeeeeselijk

3 likes

Vind dit zo’n kutnummer qua melodie en instrumenten alleen al en dan is het ook nog eens duits :rage:

4 likes

Ik haat alles van Caro Emerald. Echt zooo vreselijk, krijg er bijna een fysieke reactie van

18 likes

Hoe vind je haar nieuwe liedjes? Beter te doen of net zo’n ramp?

Alles van Suzan en Freek. Oh ik vind Kris Kross Amsterdam en Sigourney K ook allebei fucking kut op dezelfde manier want alles, ALLES bestaat uit oude liedjes die in het Nederlands zijn overgeschreven :face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::rage::rage::rage: BEDENK GEWOON IETS NIEUWS GVD

edit: oh blijkbaar heb ik precies dit al een keer gepost dus moet je nagaan hoe erg ik het haat

18 likes

Ja! En die van Kelly Clarkson, ook zo’n schreeuwnummer.

7 likes

Ik ben zo blij dat iemand anders dit zegt. Ik zei dit hele nummer is echt fucked up. O hoezo? Alle toxic tekst dikgedrukt en nog steeds waren er mensen die zeiden ja maar ik snap het wel.

2 likes

Ughh ja! Zo overdreven blij ook

1 like

Dit fucking nummer. Echt iedere keer als ik het hoor sterf ik van binnen. Dat blije ‘HALLO’ de hele tijd. Dude chill hem even. En ook klopt er grammaticaal geen kut van want :’ toen jij zei hallo’, klinkt echt alsof ik naar een 10 voor 12 opdracht aan het kijken ben waar de woorden in de goede volgorde gezet moeten worden . We weten allemaal dat het ’ toen jij Hallo zei’ moet zijn. Echt omg aambeien van dit lied serieus.

Toen ik zei doei hahah

12 likes

Die fout uitgesproken normaliter ook :face_vomiting:

3 likes

J. Geils Band - Centerfold

Maar het allerergste dat ik nu kan bedenken:

Ava Max - Kings and Queens.

Gewoon boos dat dit nummer ooit is uitgebracht. Sowieso alles van Ava Max, ik kan niet begrijpen dat iemand daar voor zijn plezier naar luistert

4 likes

Heel naar

:sob:

3 likes