En dan al helenaal, omdat zoveel mensen het lopen op te hemelen. Terwijl het gewoon een kutnummer is waarin mensen naar beneden gehaald worden.
Je zou niet verwachten dat dit nummer pas in 2022 uitkwam. Acht jaar later en ze maakt nog steeds gammele muziek.
De teksten zijn misschien iets beter geworden
zij is echt de personificatie van BEC
Echt om te janken
Het klinkt als een slechte AliExpress imitatie van Stromae.
Claude zegt zelf dat Stromae hem inspireert en ik heb niks tegen deze jongen hoor maar ik zou willen dat ik dit nummer ook buiten Spotify kon blokkeren
Ja ik deel jouw ergernis volledig. Ik luister altijd naar de nieuwe nummers en de populaire nummers op Spotify, maar het is allemaal zo slecht
Articulatie is bij Nederlandstalige muziek bij mij idd ook vaak een irritatiepunt.
Omg ik had kunnen weten dat David Guetta hier achter zat ellendeling haha. Echt wat een vercrackte versie van dit nummer. Hou op, schei uit. Ik kan het niet aan dat zulke klassiekers zo verneukt worden, wat een verschrikking. Ok dat moest er even uit hahaha
Het is altijd David Guetta. Of Kris Kros Amsterdam…
Terwijl Ellie Goulding zelf niet eens perse zo kut is maar ik deel je haat wat betreft dit nummer
Het nieuwe nummer van Rondé! Rondé past echt in hetzelfde straatje als Suzan en Freek en Davina Michelle. Alles klinkt hetzelfde.
Vind de zangstem van de zangeres van Rondé ook echt niet prettig klinken.
Zulke saaie, generieke muziek.
Ik lig te zonnen bij een buitenzwembad en Titanium schalt door de speakers. Vergeleken bij de zingende vogeltjes hier is het zo ongelofelijk vals. Wat een afschuwelijk lied eigenlijk!
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat galmt al de hele dag door mijn hoofd De afgelopen dagen doodgegooid met dit nummer en ik heb sowieso al een hekel aan dit soort volksmuziek
Black Velvet. De radio kan dan niet snel genoeg uit als dat kutnummer komt.
Kate Bush them heavy people, doet gewoon pijn aan mijn oren.
Ik haat Roller Coaster van Danny Vera zo erg.
Jullie kennen de film Yesterday denk ik wel.
Als ik morgen tegen een bus aan knal en iedereen blijkt dat rotlied vergeten te zijn, zou ik daar niet om rouwen. En ik zou het ZEKER niet terug de wereld in brengen