Omg ik had kunnen weten dat David Guetta hier achter zat ellendeling haha. Echt wat een vercrackte versie van dit nummer. Hou op, schei uit. Ik kan het niet aan dat zulke klassiekers zo verneukt worden, wat een verschrikking. Ok dat moest er even uit hahaha
Het is altijd David Guetta. Of Kris Kros Amsterdam…
Terwijl Ellie Goulding zelf niet eens perse zo kut is
maar ik deel je haat wat betreft dit nummer
Het nieuwe nummer van Rondé! Rondé past echt in hetzelfde straatje als Suzan en Freek en Davina Michelle. Alles klinkt hetzelfde.
Vind de zangstem van de zangeres van Rondé ook echt niet prettig klinken.
Zulke saaie, generieke muziek.
Ik lig te zonnen bij een buitenzwembad en Titanium schalt door de speakers. Vergeleken bij de zingende vogeltjes hier is het zo ongelofelijk vals. Wat een afschuwelijk lied eigenlijk!
Ik weet nu dat er een engelbewaarder bestaat galmt al de hele dag door mijn hoofd
De afgelopen dagen doodgegooid met dit nummer en ik heb sowieso al een hekel aan dit soort volksmuziek ![]()
Black Velvet. De radio kan dan niet snel genoeg uit als dat kutnummer komt.
Kate Bush them heavy people, doet gewoon pijn aan mijn oren.
Ik haat Roller Coaster van Danny Vera zo erg.
Jullie kennen de film Yesterday denk ik wel.
Als ik morgen tegen een bus aan knal en iedereen blijkt dat rotlied vergeten te zijn, zou ik daar niet om rouwen. En ik zou het ZEKER niet terug de wereld in brengen
Vind het ook vreselijk dat die op nummer 2 in de top 2000 staat.
Ik vind dat soort zeiknummers sowieso al niet leuk.
ik wilde deze ook posten, wat een krankzinnig WALGELIJK nummer!
“Weten jullie dat het de neefjes van Hennie Huisman zijn?”
JA OPTYFEN!
alles van beabadoobee of hoe je het schrijft vind ik ook zo gaar. vooral die ‘i make a cup of coffee’ ja goed idee want ik val bijna in slaap van je zeikstem meid. echt tiktokmuziek. volgens mij zingt zij langer dan die app bestaat maar alsnog
edit ik weet ineens een nog betere vergelijking: bonnie’s vlog achtergrondmuziek