Liedjes die je haat

JAAA dit is ook een topper in de categorie ‘te vrolijk’

2 likes

Sigrid - Strangers mag van mij ook in dit rijtje (en alles van haar eigenlijk).

Hmm ik denk dat ik onbewust altijd heb gedacht dat dit van Shakira was haha. Je snapt wel waarom denk ik.

Ik heb echt een hekel aan happy hardcore, en aan dat mensen dat dan een soort van ‘ironisch’ gaan draaien op feestjes. Zelfde geldt trouwens voor alle apres-ski en carnavalsnummers.

Deze haat ik het meest in dat haha-ironische-feestmuziek-genre:

Verder vind ik dit heel kut:

Dat stomme &#!&!&@#&!-fluitje (SERIEUS het is zo erg als je je er eenmaal op focust), die zang, de melodie, de tekst… En alles klinkt zo gedeprimeerd? Ik vind het helemaal geen vrolijk, zomers nummer.

5 likes

Ik vind Bruno Mars dus ook echt verschrikkelijk.


en

Ik vind zijn nummers op de een of andere manier ook allemaal op elkaar lijken. Terwijl hij in feite een goede zanger is, maar ik trek die nummers niet. Afgelopen twee jaar hebben zoveel mensen dat eerste nummer opgezet op huisfeestjes, heel ergerlijk :@
6 likes

Ik woonde anderhalf jaar naast een studentenhuis die een of twee keer per week een feestje hadden met dezelfde playlist (ik weet niet waar ik dat aan verdiend heb btw). Er was één liedje dat altijd later op de avond werd opgezet en altijd kon rekenen op ‘WOOO!!!’ gegil en dat was:

DONDER OP MET JE KLOTE XYLOFOON OF WAT HET OOK IS EN IK HAAT OOK LIEDJES WAARIN HET SOMS TEGEN EEN BOY EN SOMS TEGEN EEN GIRL GEZONGEN WORDT ZODAT IEDEREEN LEKKER HETERO TEGEN ELKAAR AAN KAN SCHUREN EN MEE KAN ZINGEN pfffffff zo dat zat diep

20 likes

Ik vind Grenade het allerergst :nauseated_face:

7 likes

Uugh
1 like

Nee maar echt, stop. Paar jaar geleden werd deze ook altijd overal gedraaid :face_vomiting:

1 like

Mag ik dan bij jou kotsen?

7 likes

Ik moet bij dat nummer standaard aan Jenna Marbles denken:

3 likes

Sexy sax man :raised_hands:t3:

4 likes

Als het nergens anders past?
En als ik moet spugen,
houd jij mijn haar dan vast?

of:
Als het nergens anders kan?
En als ik moet barfen,
droog jij mijn mondhoek dan?
(maar dat vond ik iets te ranzig klinken)

Afijn, zoveel potentie dit nummer. Bedankt voor de inspiratie.

7 likes

Aaah deze vind ik zo mooi!! Soms kom ik na maanden ineens weer op het bestaan ervan, heerlijk. Kan ik weer lekker meebleren tot mijn vriend gek van me wordt. Dank je wel dus!

Euphoria van Loreen
Als dit op de radio komt zet ik echt gelijk een andere zender op. Dat gekrijs, niet te doen.

En hijo de la luna, wat iedereen een heel mooi lied lijkt te vinden?? Ik vind het echt kattengejank.

7 likes

Dit vreselijke zeiknummer:

En idd ook Passenger - Let her go :nauseated_face:

2 likes

Zoutelande. :face_vomiting:

11 likes

Ik vind Dua Lipa heel kut, vooral One Kiss ughh…

6 likes

All I want for Christmas :face_vomiting:

1 like

Sowieso al die zeikliedjes gezongen door een man met een ‘bijzondere stem’ die eigenlijk niet zo bijzonder is waardoor je eerst 4 seconden wordt getrickt om te denken dat het een goede artist is maar nee het is weer een zeiksnor die desgevraagd (en ongevraagd) Bob Dylan als zijn grootste artistieke inspiratie noemt.

6 likes

Mijn bloed gaat koken van (relatief recente) P!nk nummers. De ergste zijn Just give me a reason en Try.

Met zeer oude nummers zoals Get the party started, Family Portrait en God is a dj heb ik overigens geen problemen.

15 likes