Liedjes die je haat

Alles van shawn mendes en zeker met die mercy on me. Man man… elke keer boos als ik hem hoor
Alles van Ed Sheeran

7 likes
1 like

Hahaha wow het is de eerste keer dat ik dat fluitje opmerk. Echt alsof er gewoon iemand random tijdens het opnemen ergens op de achtergrond aan het fluiten is en ze geen zin meer hadden om het eruit te halen :joy:

4 likes

Van What about us kan ik anders ook echt agressief worden :angry:

8 likes

Eens!! Ik zie dat Davina Michelle dat nummer ook gecovered heeft en dat verbaast me niks. Zij is ook al zo irritant.

1 like

Ja same! Las laatst op het forum dat mensen Pink ondergewaardeerd vonden, nou ikke niet. Ik word ook agressief van haar nieuwere nummers, haar oude muziek vind ik leuk!

7 likes

´Feeling like a someone´ ja je bent dus precies niks.

14 likes

win ik nu omdat dit echt het meest verschrikkelijke nummer ooit is, of heb ik verloren omdat ik na jaren van vergetelheid dit nummer weer hoor spelen in de krochten van mijn hoofd?

25 likes

:face_vomiting:

:face_vomiting:

Ik word zo boos van deze tekst ughhhhhhh

7 likes

Oh dit was vroeger my jam

2 likes

Zo’n zeiknummer

12 likes

Krijg er hoofdpijn van.

11 likes

Hahah ja vaak gepaard met een overdreven uitspraak/raar accent

1 like
6 likes

Echt alles van Nielson, verschrikkelijk!! :nauseated_face:

4 likes

https://m.youtube.com/watch?reload=9&v=https://m.youtube.com/watch?reload=9&v=_7OLff7HYo0

Alles van die Nederlandse rap, Bizzey, Boef en meer van dat soort ellende. Zingen altijd in irritante straattaal en met zo’n zeikende stem, alsof ze hun luier vol hebben zitten.

Gelukkig ben ik doof aan één oor.

5 likes

de gustibus non est disputandum, zullen we maar zeggen

Wat een klote nummer is dit zeg. Kon het al bijna niet delen, psychisch gezien, zo erg wil ik er niks mee te maken hebben. Met je whiskey drink.

4 likes

Ja ook echt verschrikkelijk! Beauty & the brains en Sexy als ik dans. Om te kotsen.

Ik kan trouwens ook echt niet mijn gezicht in de plooi houden als ik muziek k u t vind. Krijg echt instant een chagrijnig hoofd en vind het stom dat iedereen om me heen de liedjes echt fantastisch vindt en ik kan alleen maar denken weggg ermeeeee, snelll. :’)
Vroeger al bij André Hazes en Guus Meeuwis in de kroeg. Bleggg.

2 likes