Liedjes die je haat

sorry

6 likes

Helemaal zin in New Order nu.

2 likes

Tja, dit nummer heeft een lading gekregen door mijn ex. Hij heeft dit nummer vernaggelt…

1 like

Iedereen lijkt het een leuk nummer te vinden maar ik krijg echt letterlijk de kriebels van dit nummer:

Vriendinnen weten dat en gaan altijd expres opzetten of meezingen als het toevallig langs komt haha

6 likes

“Jullie hebben nog niet betaald” :joy::joy::joy:

2 likes

Ja ook dat nog. Skeere lui. :joy::joy:

2 likes

Eens!

Sowieso die hele manier van zingen van Nelly Furtado, ze zet altijd zo’n zeikerig kraakstemmetje op, echt heel onprettig om naar te luisteren.

8 likes

ik hou van dit nummer omdat we het een keer draaiden op een huisfeestje en een vriendin van mn huisgenootje toen serieus aan een vriend van ons die half Ghanees is vroeg of het in het Afrikaans werd gezongen en hij het dus kon verstaan. Hij ging er uiteraard in mee voor de entertainment.

3 likes

Ik ben speciaal naar dit topic gekomen om te kijken of dit nummer al was gepost en om het te liken :grin:

2 likes

Afgrijselijk. Als ik dit hoor word ik gewoon instant depressief

6 likes

Hahahaha ja dat intro klinkt echt zo debiel altijd :joy:

1 like

Sloom onverstaanbaar gemompel. Echt haat aan dit nummer

3 likes

Zo veel haat voor dit nummer.
Heb jaren vlak naast een (klein) voetbalstadion gewoond en al die klotehooligans lalden dit dan bij voorkeur op zaterdagochtend al onder mijn raam terwijl ik probeerde uit te slapen.

5 likes

Hahahha ik lach hardop om ‘skeere lui’

2 likes

Bij dit nummer kan ik alleen maar luisteren naar dat gekke kraakje - bijna een soort kikkergeluid ofzo - in zijn stem waarmee hij ELKE zin inzet, niet te doen.

Edit: Omg, ik typ net ‘enrique iglesias frog’ in op youtube, want ik dacht ik zal vast niet de enige zijn die dit opvalt. Is de eerste hit gewoon een filmpje van Jochem Myjer hierover :joy: Nou, precies dit bedoel ik dus:

13 likes

Ik dacht eerst van huh valt toch wel mee. Tot hij de zinnen die beginnen met ‘I’ begon te zingen. Omg dit hoor je eens en kun je nooit meer negeren :o :stuck_out_tongue: (en ik vond Enrique dus op zich best leuk)

1 like

Maar eigenlijk gewoon alles van Kensington.

8 likes

Haha ja sorry, it can’t be unheard. Ik hoop niet dat ik het nu voorgoed voor je verpest heb :disappointed_relieved:

Sowieso vind ik van dat gedweep met iemand die niet meer leeft maar die je bovendien ook nooit persoonlijk gekend hebt heel erg raar :o_o:

En ik vind dit nummer ook zo arrogant. De schrijver heeft het er over dat ‘men’ niet naar hem wilde luisteren en hem niet begreep. Dat klopt ook wel, maar vervolgens zegt hij dit:

But I could have told you, Vincent
This world was never meant
For one as beautiful as you

Daarmee zegt hij dus eigenlijk dat hij niet zoals de rest is en zijn talent wel erkent. Sterker nog: hij wijdt zelfs een lied aan het feit dat hij wel inziet wat een bijzonder mens hij wel niet was blablabla. En in dat lied gaat hij diegene dus zelfs persoonlijk (met voornaam) aanspreken.

Dan ben je iets waar jij persoonlijk niks mee te maken hebt / had wel heel erg naar je toe aan het trekken. Daar komt nog eens bij dat het achteraf natuurlijk makkelijk praten is.

4 likes

Hier moest ik ineens aan denken: dit vind ik ook echt zo’n gezapig schijtlied:

1 like