Liedjes die je haat

:face_vomiting:

3 likes

:sob::sob::sob::sob:

Weet niet of ie al is genoemd maar Shania Twain met That don’t impress me much, vind ik ook zo’n mega kutlied. Ik ben eigenlijk nooit chagrijnig maar als ik die plaat hoor word ik agressief :face_with_symbols_over_mouth:

2 likes
23 likes

:nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

2 likes

JA!!! Wat een stom nummer. Sowieso vind ik al haar liedjes ruk

@Keaton kom hier anders even buurten

4 likes

Little Talks vind ik zo mogelijk nog erger ja. Ik werk voor mn bijbaan vaak in de stad op een flexwerkplek en daar staat echt de hele tijd zo’n kutlijst aan. Zit daar dan echt boos voor me uit te staren.

Zouden er mensen zijn die dit echt leuk vinden? Of zo’n lied als 7 Years? Daar gaan je oren toch van bloeden.

5 likes
7 likes

Ja vreselijk! Vooral dat monotone ‘‘treeeeuWWWRRRR niet om mij’’.

3 likes

Ik vraag me echt af of ik de enige ben die dit echt een verschrikkelijk zeiknummer vindt:

En dit is natuurlijk ook echt hel:


Niet te doen gewoon :face_vomiting:
19 likes

Huhh wat

Nee de eerste vind ik ook zo kut, maar ik hoor ‘m zo vaak dat ik inmiddels wel alles meezing.

3 likes

Ja, die tweede vooral. Blergh.

1 like

Bij Suzan en Freek gaat bij mij de radio direct op iets anders. Voor mij de nieuwe zoute lande.
Laatst waren op twee zenders tegelijkertijd Suzan en Freek te horen, de horror.

7 likes

Bij mij ook, echt een verschrikkelijk liedje vind ik dat!

2 likes

Zoals mijn oma altijd zei, over smaak valt niet te twisten. Maar nu ga ik dus wel elke keer dat ik het liedje hoor aan satc denken :stuck_out_tongue:

1 like

Haha met hij is van mij gaat het bij mij zo:

Ik: ik haat maan
Ik: slap aftreksel van the boy is mine
Ik: Kriss Kross :nauseated_face:
Ik: die zin “ik doe hem het beste elke nacht” slaat nergens op!!!

Ook ik:
XhNM

15 likes

Eén van de aller kutste nummers ooit vind ik toch wel Jeroen van de Boom met Jij bent zo, gewoon niet te doen.

23 likes