Ik vraag me echt af of ik de enige ben die dit echt een verschrikkelijk zeiknummer vindt:
En dit is natuurlijk ook echt hel:
Niet te doen gewoon

Ik vraag me echt af of ik de enige ben die dit echt een verschrikkelijk zeiknummer vindt:
En dit is natuurlijk ook echt hel:
Huhh wat
Nee de eerste vind ik ook zo kut, maar ik hoor ‘m zo vaak dat ik inmiddels wel alles meezing.
Ja, die tweede vooral. Blergh.
Bij Suzan en Freek gaat bij mij de radio direct op iets anders. Voor mij de nieuwe zoute lande.
Laatst waren op twee zenders tegelijkertijd Suzan en Freek te horen, de horror.
Bij mij ook, echt een verschrikkelijk liedje vind ik dat!
Zoals mijn oma altijd zei, over smaak valt niet te twisten. Maar nu ga ik dus wel elke keer dat ik het liedje hoor aan satc denken
Haha met hij is van mij gaat het bij mij zo:
Ik: ik haat maan
Ik: slap aftreksel van the boy is mine
Ik: Kriss Kross
Ik: die zin “ik doe hem het beste elke nacht” slaat nergens op!!!
Ook ik:
Eén van de aller kutste nummers ooit vind ik toch wel Jeroen van de Boom met Jij bent zo, gewoon niet te doen.
Oh nee die was ik vergeten, verschrikkelijk
Alles van Bruno Mars…
Ik heb dit in mijn hoofd, zocht iets op over boten dit kwam naar boven whyyy
ah i feel you, was pas op een feestje waar ze kwamen optreden (don’t ask me why) en ik ben een halfuur lang demonstratief buiten gaan staan, wat een ellende. Dat hele repertoire ‘toeter op mn waterscooter’ en ‘schatje mag ik je foto’. Zelfs dronken is dit niet leuk.
Omg ze treden nog op? Jammer wel.
Ik weet niet waarom maar ik had nummer in mijn hoofd alsof het met een accent was gezongen maar dat is dus helemaal niet zo nu ik het ook echt luister? Geen idee wanneer ik dat verzonnen heb
Maar wat een rotnummers inderdaad
Haha ja helaas!! Dat Boten Anna nummer van hen is een cover van dit origineel, https://www.youtube.com/watch?v=Y7EQaNlsEFs dus misschien daarom je verwarring. Weet niet welke ik erger vind.
Ik denk dat ik hier maar blij mee moet zijn en het ook vooral niet nog moet opzoeken voordat ik ga slapen (en het dus blijft hangen).
Hahaha dit moet wel een teken van boven zijn, kan niet anders.
Zooo, van dat ‘Ik heb een boot’ en ‘Toeter op mijn waterscooter’ enzo krijg ik echt flashbacks naar de schoolfeesten in de onderbouw van de middelbare school. Niet bepaald de beste herinneringen die ik heb.
Deze draaiden ze toen trouwens ook altijd:
Ik krijg helemaal jeuk als ik dit nummer hoor, mede door die verschrikkelijke reclame van die reisorganisatie.
Ik heb alleen de 1e minuut gezien (daarna was ik het zat), maar wat een karaokeclip. Mis alleen nog een koppeltje dat slow mo over het strand huppelt terwijl ze elkaar gelukzalig aankijken