Show je laatste aankopen #9

:money_with_wings: bye

100 likes

Sephora


Lipstick is in de kleur Infatuation

lipstick details en gratis dingen



Lush

18 likes

Kan je laten weten hoe die bumble & bumble dry shampoo bevalt? Ik ben benieuwd of het jou verschilt van normale droogshampoo

5 likes

Met dank aan @Tamara 5 lichtbeschadigde boeken met heel veel korting via boekenfestijn.nl

Ik moest wel bestellen via mijn laptop want op mijn telefoon gaf hij aan dat mijn postcode niet bestond in Nederland :sweat_smile:

12 likes

Wil je aub het proces beschrijven (alleen als je dat leuk vindt) van het kopen van deze tas. De winkel in gelopen en gekocht of gaan hier afspraken aan vooraf?

6 likes

Is een heel topic over!

1 like


Bevallingskleren (en voor erna) :flushed:

15 likes

Uniqlo via vinted

COS via vinted

Allebei heel mooi irl en heel blij mee

22 likes

Prachtig!!

2 likes


Mijn laatste aankoop heet blijkbaar Betsy

9 likes

Ik ben geinfluenced en heb ook een veel te grote bestelling geplaatst * kijkt schuldig naar de stapels en stapels ongelezen boeken die ik nog heb * Wel goed om er dit jaar weer in te vliegen met een nieuw Goodreads-leesdoel :smiling_face_with_tear:

10 likes

Dit hysterische pakkie. Nog even kijken hoe ik dit ga combineren. Als iemand suggesties heeft voor een leuk tassie, schoenen en accessoires houd ik me aanbevolen.

21 likes

Ik heb inmiddels ook 20 nog ongelezen boeken staan, dus ik kan in ieder geval weer een half jaar vooruit. Zeg ik nu…

2 likes

Ik nog meer denk ik :sweat_smile: Maar ik koop zowat alles in de kringloop of op een andere manier tweedehands, dus zo kan ik het nog een beetje goed praten voor mezelf. Die boeken zullen ooit wel gelezen worden! En hopelijk heb ik later plaats voor een mooie grote boekenkast of mini-bib.

3 likes

Een leuke gekleurde schoen en hou de rest sober. Ik weet niet of je je haar in een lage knot kan doen met geen al te grote oorbellen, hier ook felle kleur om af te stappen van het zilver/goud. Schmink: liner en een rode lip matte, niet glanzend.

23 likes

Thanks! Lief dat je meedenkt

2 likes

Toevallig haha! Jaa dat zou zomaar kunnen maar ach dan heb je altijd nog een chill slaapjurkje voor in de zomer

3 likes

Ik heb ook een bestelling gedaan bij Boekenkraam, heb ik ook meteen een aantal kerstcadeaus.

8 likes

Ja, een oud boek. Aaf schrijft over MeneertjeKnipperlicht en dat is A. Grunberg (walgelijk), dus was wel benieuwd. En ja… 30.

Oh en:
Tickets voor Patrick Laureij
Tickets voor Peter Pannekoek

21 likes

deze combi :sob::ok_hand: ik heb het echt warm en het is allemaal niet megadik (maar ook niet oncomfortabel strak en dicht op mn huid) dus past perfect onder een trui

14 likes