Liefde voor designertassen

Ik ben echt al super lang aan het twijfelen over twee tassen. Celine luggage tote en de Mulberry Bayswater. Heeft iemand een van de twee toevallig? Ik zat er over na te denken om 1 van de 2 volgende maand (tweedehands) in Parijs te kopen.

Ik heb een bayswater wat wil je erover weten?

Mijn vraag ging inderdaad over hoe zwaar ze zijn en hoe lang het leer gaaf blijft. Ik wil de tas namelijk wel gaan gebruiken. Niet heel intensief zoals een werk tas, maar als weekend tas. Oh ja waar gebruiken jullie de bayswater voor en hoe lang hebben jullie hem al? En welke kleur haha.

Ik gebruik de tas voornamelijk als werktas, er past namelijk een kleine laptop/tablet in. Je ziet nu na vier jaar kleine gebruiksvoorwerpen op de handels. Ik heb wel de grained leather dus dat blijft sowieso mooier


Eindelijk mijn eerste aankoop gedaan, de Nice bb. Wilde hem al zo lang, heel blij mee!

22 likes

Nee nog niet! Dit is de binnenkant

3 likes

Ben er heel blij mee :heart_eyes: ik ga hem gebruiken als toilettas, maar ik denk dat hij met een strap ook heel leuk is!

1 like

Ik heb deze ook en hij is het zeker waard!

1 like

Screenshot at Jan 28 14-26-07

Vorige maand gekocht :heart:

2 likes

Waarschijnlijk niet de smaak van de meeste mensen hier maar ik begin een obsessie te ontwikkelen voor de Phoebe-tas van Danse Lente.

18 likes

Die vind ik zo mooi he :heart_eyes:

2 likes

Die heb ik nu zo’n 1.5 jaar en ben er heel erg blij mee!

Ik ben bang dat ik dat over enkele dagen ook ben. Ben bijna jarig en zag gisteren online ergens een exemplaar met 60% korting en nog een 20% kortingscode. En dan mag ik dit jaar echt geen tassen meer kopen. :upside_down_face:

1 like

17 likes

Wow dat is wel echt een goede korting!

Als die er vrijdag is zal ik wel een foto posten als die is binnengekomen :slight_smile:

Kutfoto maar goed ik ben blij met m’n tassie.

6 likes

Heb vanmiddag deze 6 keyholder kunnen bestellen. Al een tijdje uitverkocht in bijna heel Europa.
Nu later dit jaar de Pochette Metis nog :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Zit nog te twijfelen of ik hem houdt maar vind m zo mooi

6 likes

Wandler?

Waarom twijfel je? :slight_smile:

1 like

Ja wandler! Heb voor mezelf niet echt excuses waarom ik weer een mooi cadeau verdien haha

2 likes