Liefde voor designertassen

Dan ben ik niet de juiste persoon om er wat te zeggen haha. Mijn psych zei vorig jaar dat ik juist moest leren om gewoon dingen te kopen als ik ze wilde hebben en niet alleen als ik er een goede reden voor had (bijv afstuderen) . :stuck_out_tongue:
Maar het is wel een leuk model.

Je verdient altijd een mooi cadeau!

1 like

@Neverfull @anon42392789 haha heb m al terug in de doos gedaan en alles dichtgeplakt. Inmiddels kijk ik al twee dagen tegen die doos aan die ik niet wil wegbrengen.

Dan zou ik maar laten meewegen hoeveel tassen je al hebt en hoe je er financieel voorstaat. :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is vooral het knelpunt nu

Ik hem die en heeeeel blij mee!! Ik wilde m ook vanaf m’n 15e haha

3 likes

Dan niet houden als je ook al twijfelt

Deze ga ik volgende maand kopen. Is geen hele dure tas hoor (220,-) dus weet niet of jullie het ook als designertas zien. Vind ze echt prachtig, vooral in dit nieuwe kleine formaat!

15 likes

Mooi hè!
Ik denk wel dat die laatste veel praktischer is en je die dus vaker zal gebruiken. Heb je plannen om er een te kopen?

Deze komt enigszins in de buurt

2 likes

Kun je een louis vuitton winkel bellen en vragen of ze een bepaalde tas hebben? Wil misschien een speedy gaan kopen vandaag maar geen zin om 2 uur te rijden voor niks.

Zeker, zeer verstandig zelfs.

Ja inderdaad :hot_face: uitverkocht in heel Europa… en ze kon niet zeggen waar en wanneer er een nieuwe levering zou zijn

Aaahh dat vind ik sneu. Maar goed dat je gebeld hebt!

1 like

Houd goed de site in de gaten. Een maand geleden was er vaak restock in de ochtend, vaak rond het hele uur (11u - 12u etc). Mocht je zeker weten dat je de tas wil, zou je hem ook kunnen bestellen als hij weer voorradig is. Het kan wel supersnel gaan online!

Ja ik weet wel zeker dat ik hem wil, zou alleen de ervaring in de winkel leuk vinden maar dat zit er voorlopig niet in dus😂 heb nu een tweedehands exemplaar op het oog… dus misschien dat dat hem word

Ja geen idee dat die tas zo populair was eigenlijk! Dacht dat die hype wel echt voorbij was

1 like

Welke speedy wil je?

Even een super saaie lift foto, maar dit is dus m’n bayswater nadat ik hem heb opgeknapt. Het is echt de beste tas die ik ooit heb gehad! Ondanks dat hij best zwaar is doet hij gewoon nooit pijn aan m’n schouders.

21 likes

Heel mooi!!

1 like