Liefde voor designertassen

Aaahh dat vind ik sneu. Maar goed dat je gebeld hebt!

1 like

Houd goed de site in de gaten. Een maand geleden was er vaak restock in de ochtend, vaak rond het hele uur (11u - 12u etc). Mocht je zeker weten dat je de tas wil, zou je hem ook kunnen bestellen als hij weer voorradig is. Het kan wel supersnel gaan online!

Ja ik weet wel zeker dat ik hem wil, zou alleen de ervaring in de winkel leuk vinden maar dat zit er voorlopig niet in dusšŸ˜‚ heb nu een tweedehands exemplaar op het oogā€¦ dus misschien dat dat hem word

Ja geen idee dat die tas zo populair was eigenlijk! Dacht dat die hype wel echt voorbij was

1 like

Welke speedy wil je?

Even een super saaie lift foto, maar dit is dus mā€™n bayswater nadat ik hem heb opgeknapt. Het is echt de beste tas die ik ooit heb gehad! Ondanks dat hij best zwaar is doet hij gewoon nooit pijn aan mā€™n schouders.

21 likes

Heel mooi!!

1 like

Heeft iemand hier zoā€™n tas opvuller? Ik merk dat mijn tas een beetje inzakt en ben bang dat ie lelijk gaat worden

Ja, zoā€™n vilten inzet in mā€™n speedy maar ik vind het niet fijn. Heel dik en stug en ik til me een breuk omdat het best zwaar wordt. Ik heb hem er dus weer uitgehaald.

Edit: ik lees je bericht nog een keer en heb je vraag denk ik verkeerd begrepen. Bedoel je een opvuller als je m niet gebruikt?
Daar gebruik ik een oude knuffel voor die ik in de dustbag heb gestopt

Ja heb er een via Etsy, geen officiƫle Samorga. Zorgt dat ik alles makkelijker kan vinden maar het maakt de tas wel zwaarder

hoe ver ben je?! ik heb hem net online gekocht!!
wel een tweedehandsje via vestiaire. vorige keer dat ik daar iets had gekocht had ik blijkbaar precies tegelijk met iemand anders gekocht en ging uiteindelijk de koop niet door (wel netjes geld terug gehad etc!!) dus hoop dat het nu wel allemaal doorgaat en dat ik m straks heb EN er dan ook blij mee ben hahahah

2 likes

ik zal fotos posten als ik m heb!

Je zal erg geen spijt van krijgenšŸ˜ ik heb mijne nu een jaar en nog steeds heel blij mee!

Ik vind dit echt een stomme vraag maar ik wil graag de Rosalie coin purse van LV. Kan je voor zoiets gewoon naar de Bijenkorf?

Ja hoor! Telefonisch geven ze geen informatie meer door dus je kunt het beste gewoon langsgaan.Als je in de rij staat dan komt er altijd een medewerker langs en die vraagt dan wat je wil hebben en die checkt ter plekke via een tablet de voorraad.Mocht het er niet zijn hoef je ook niet lang te wachten voor niks.Zo gaat het in Amsterdam iniedergeval.

1 like

De verkoopster heeft het nog niet verzonden :pensive: hoop zo dat het wel doorgaat!!

Ik zit te denken om een tweedehands designer tas te kopenā€¦ iemand nog tips naast rebelle en thenextcloset?

Vestiairecollective?

1 like

Te verslavend die app :weary:

2 likes

https://www.fashionphile.com