Liefde voor designertassen

@anon45507601 dat denk ik ook.
@Huismus Dat outlet dingen van mindere kwaliteit zijn had ik al gehoord. Moet wel zeggen dat die paar keer dat ik er was de kortingen in de outlet ook niet zo veel voorstelden. Daar deed ik het sowieso al niet om. Roermond is de andere kant van het land. Als ik naar die outlet ga dan is dat het ultiem toeristische uitje en behalve tassen word ik daar ook heel erg gelukkig van :smiley:

1 like

Maar als jij een fatsoenlijk merk bent, wil je dat toch niet?
Ja, ik heb waarschijnlijk onrealistische opvattingen. Maar ik vind het gewoon zonde. Ik heb een flinke Furla-collectie en heb het merk zien groeien in de loop der jaren. De prijzen zijn flink gestegen, maar de kwaliteit ook. En dan is het gewoon zo zonde als ze kwaliteit verminderen om maar meer te verkopen.

Ik heb mijn Mulberry Alexa uit de outlet gehaald. Ik heb niet het idee dat de kwaliteit anders is dan in de reguliere winkel. Sterker nog ik wilde een specifieke kleur van mijn Alexa en deze was heel lang beschikbaar op de website en toen ik ‘m uiteindelijk bij elkaar had gespaard was ie daar uitverkocht. Ik kreeg toen als tip om een kijkje te nemen in de outlet en daar bleken ze er nog eentje te hebben en als er iets mis is met de tas dan kan ik ook gewoon terug naar de PC.

2 likes

@Egel 10/10 would not recommend de outlet nu. Druk met mensen die corona niet kennen en overal extreme rijen! Beter in het najaar doordeweeks gaan.

2 likes

Ze hebben er veel (vind ik) en ook een vrij up to date assortiment. En ze zijn wel goedkoper maar niet wauwwwsss mega cheap ofzo.

Ze hadden deze bijvoorbeeld en dan 200 euro goedkoper ofzo? En er stond laatst een luiertas en die was wel 50% goedkoper dan de normale prijs. Maar ik woon best wel in de buurt dus voor mij is het minder een onderneming om daar even heen te rijde

4 likes

Mag ik vragen hoeveel je voor deze tas betaald hebt? Dit is echt mijn droomtas.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik dat niet meer weet, ik heb de tas al heel lang.

1 like

Ik overweeg om mijn Balenciaga City te verkopen :frowning: Twee jaar geleden kocht ik hem als eerste fancy tas, en ik vind hem nog steeds mooi. Maar ik merk dat ik hem zo onpraktisch vindt dat ik hem bijna nooit gebruik. De shoulder strap die erbij zit is zo kort dat je hem niet crossbody kan dragen, alleen aan één kant over je schouder of gewoon in je hand. Echt bij elke situatie denk ik: “Zal ik hem meenemen? Neh, dan loop ik weer de hele dag de kloten met die tas”.

ik zou m lekker verkopen dan, tweedehands doen ze het nog best goed.
liever een andere mooie tas die ook nog eens fijn is in gebruik toch!

mijn city mini is echt fijn alleen het crossbodyhengsel (die bij mij lang genoeg is) draait telkens waardoor ik ruim 10 min bezig ben het goed doen elke keer. hij kan natuurlijk gewoon dubbel zitten (zoals een bh bandje zegmaar) maar omdat ie ook OM de tas heen kan lukt het vaak echt niet om het weer goed te krijgen. dan maak ik hem altijd maar gewoon los aan 1 kant haha

1 like

Is het hengsel van de mini dan langer? Bij die van mij zit echt zo’n hengsel als dit:

Aan de ene kant denk ik inderdaad liever een tas die praktischer is, maar vind het ook wel moeilijk om afscheid te nemen van deze.

Oh huh, ik heb ook de city en mijn hengsel is echt heel anders. Ook een stuk langer. Snap wel dat je deze vervelend vind inderdaad :frowning: Wat gek

Ik heb zo’n hengsel erbij zeg maar, smaller en langer:

Dat is inderdaad veel beter! Zou die van mij een oudere variant zijn ofzo? Ik heb hem van iemand overgenomen op Vestiaire Collective.

Hmm, zou wel kunnen denk ik! Wel zonde :frowning:

Grappig hoe persoonlijk dat is, ik heb er twee en het zijn echt mijn favo’s. Dat van dat hengsel is wel echt vervelend. Bij een is ie te lang en bij de ander te kort😅

Ik zou m gewoon verkopen en van dat geld een andere mooie tas kopen. Heb je m al lang?

Ik heb hem in februari 2019 gekocht zag ik net, dus ruim anderhalf jaar. Dat het je favo tassen zijn snap ik wel hoor, ik vind hem verder heel mooi!

Ik heb besloten dat ik wanneer ik mijn vaste contract heb getekend mezelf een designertas cadeau mag doen. De voorpret van uitzoeken is al fantastisch <3

2 likes

Nice! Heb je al een idee wat je zou willen?

Ik heb er nu 2 (van behoorlijk verschillende prijscategorieën ) op de shortlist staan. De APC half moon bag en de Proenza Schouler ps 11.

4 likes

Ik heb zojuist een tweedehands Céline Trapeze gekocht voor een mooie prijs. Hij komt uit Frankrijk en ben super benieuwd. Had nooit verwacht dat ik deze tas ooit zou kopen maar zag ‘m laatst bij iemand en toen werd ik meteen verliefd!

(Er zit ook nog een schouderhengsel bij)

15 likes

Mooie aankoop! Via welke site heb je 'm aangeschaft?

1 like