Liefde voor designertassen

Dat model de Hortensia? van Wandler blijft heel leuk. :grin:

3 likes

Die blauwe van Wandler, zo mooi!

5 likes

M’n eerste designertas was een LV speedy 30 in damier ebene. Weet nog dat ik toen naar Amsterdam ging het zo erg sneeuwde dat we in zo’n lange file stonden dat we daar echt net 5 minuten na sluitingstijd aankwamen. Zo erg haha. Toen zijn we de dag erna weer gegaan en kon ik hem gelukkig wel kopen. Een paar jaar later een neverfull, ook in damier ebene.

Vlak daarna kocht ik m’n eerste Chanel tas, een zwarte caviar GST met gouden hardware. Daarvoor moest ik trouwens op de wachtlijst :sob: maar dat duurde uiteindelijk ‘maar’ iets van 2 maanden.

Toen heb ik heel wat jaren geen designertassen meer gekocht, tot ik DE tas kocht die ik al heel m’n leven wilde: een zwarte caviar Chanel medium classic flap bag met gouden hardware. Deed wel even pijn om te weten dat ie een stuk minder zou hebben gekost als ik hem kocht toen ik m’n GST kocht :hot_face:. Maar ik had geluk en kon hem zonder wachtlijst kopen.

Heb beide keren trouwens een goede ervaring gehad bij Chanel in de PC, helemaal geen gemene/arrogante of opdringerige SA’s. Ik twijfel nu over een suède cassette bag van Bottega, maar aan de andere kant denk ik mens je hebt genoeg tassen

7 likes

Chanel heeft de prijzen ook alweer verhoogd :weary::weary:

4 likes

OMG de classic is gewoon 8250! Bijna verdubbeld in 3-4 jaar tijd? Echt idioot

3 likes

Die is nu gewoon bijna 9000. Bizar

2 likes

Zag ik ook idd :rofl:

Stuk om deze steeds :joy::joy:

11 likes

Ja en die is afgelopen zomer ook al met €250 omhoog gegaan! Ik heb hem echt net na die prijsstijging toen gekocht omdat ik toen in Frankrijk op vakantie was en ze hem niet in Amsterdam hadden, vond ik toen nog even best zuur :grimacing:

3 likes

En op de wachtlijst… die schijnt nu 6 maanden te zijn :roll_eyes: :cry:

1 like

Of vintage anders??

2 likes

Vandaag deze portemonnee gekocht! Ik was ervan overtuigd dat ik voor de Sarah in monogram/fuchsia canvas zou gaan, maar het is toch deze geworden. :star_struck:

40 likes

Mooi! Toffer dan de klassieke monogram vind ik!

5 likes

Mooi! Ik heb deze al ruim 6 jaar in het zwart en hij blijft prachtig :heart_eyes:

3 likes

Wow wat mooi :star_struck:

9 likes

Heeft er iemand een Goyard tas (tote bag)?

1 like

Heeft er iemand ervaring met het laten repareren van een LV tas? 5 jaar geleden heb ik een tas gekocht via een Ebay verkoper en ik ben verliefd op deze tas dus heb deze ook heel vaak gebruikt. Maar nu is er slijtage bij de hendel en ik ben bang dat de hengsel er af valt. Echter wil ik voor de reparatie geen honderden euros betalen aangezien de tas zelf 400 euro was.

Samenvatting

Tas in kwestie

3 likes

Nee het zijn de twee haakjes die op elkaar zitten, die ene schakel is bijna helemaal op. Die coating vind ik niet erg, dat heb ik namelijk ook op het slot en dat heeft wel iets haha.

3 likes

Kun je geen contact met ze opnemen? Bellen of per mail?

Ik heb alleen ervaring met Furla, maar daar heb ik 2 keer een gratis reparatie gehad. Thuis opgehaald en weer afgeleverd. Maar daar moest ik wel een aankoopbewijs van laten zien.

2 likes

Ik ben al in Amsterdam geweest bij de LV shop. Voor de hardware was het 50 euro per dingetje maar heb meteen verder gevraagd want ik dacht dat er misschien niet zoveel meer aan de tas kon worden gedaan. Maar toch wel!

Ik heb nu 350 euro betaald voor nieuwe glazing, een nieuw hendel en nieuwe hardware. Hier krijg ik dan ook de sleuteljes bij die er origineel ook bij zaten (had ik niet gehad van de Ebay verkoper) en een clochette voor die sleutels.

Ja ik zei dat ik er niet zoveel voor wilde betalen maar ik heb online gekeken naar deze tas en men verkoopt deze makkelijk voor 800 euro terwijl die tas er helemaal verrot uitziet. Het is een investering maar ik weet dat ik na deze behandeling ik er de komende minstens 10 jaar niet meer over hoef na te denken.

Daarnaast een tas gepast die veeeeel te duur is maar mij heeeeel goed staat (vind ik zelf).

Samenvatting

27 likes

Mijn tas gaat op vakantie voor 8 tot 12 weken haha. En de mini dauphine is inderdaad zo mooi. Zit eraan te denken om ervoor te gaan sparen en anders een tweedehands te kopen. Ik laat het nog tot mij bezinken. De grotere vond ik net iets te lomp en vind die gouden ketting er niet echt veel aan toevoegen perse.

3 likes