M’n eerste designertas was een LV speedy 30 in damier ebene. Weet nog dat ik toen naar Amsterdam ging het zo erg sneeuwde dat we in zo’n lange file stonden dat we daar echt net 5 minuten na sluitingstijd aankwamen. Zo erg haha. Toen zijn we de dag erna weer gegaan en kon ik hem gelukkig wel kopen. Een paar jaar later een neverfull, ook in damier ebene.
Vlak daarna kocht ik m’n eerste Chanel tas, een zwarte caviar GST met gouden hardware. Daarvoor moest ik trouwens op de wachtlijst maar dat duurde uiteindelijk ‘maar’ iets van 2 maanden.
Toen heb ik heel wat jaren geen designertassen meer gekocht, tot ik DE tas kocht die ik al heel m’n leven wilde: een zwarte caviar Chanel medium classic flap bag met gouden hardware. Deed wel even pijn om te weten dat ie een stuk minder zou hebben gekost als ik hem kocht toen ik m’n GST kocht . Maar ik had geluk en kon hem zonder wachtlijst kopen.
Heb beide keren trouwens een goede ervaring gehad bij Chanel in de PC, helemaal geen gemene/arrogante of opdringerige SA’s. Ik twijfel nu over een suède cassette bag van Bottega, maar aan de andere kant denk ik mens je hebt genoeg tassen