Ik vind die puzzle bag ook zo mooi. Het is jammer dat ik alleen van die kleine schoudertasjes kan hebben met mn rug.
Ik zal morgen eens kieken of ik foto’s kan maken.
Ik vind die puzzle bag ook zo mooi. Het is jammer dat ik alleen van die kleine schoudertasjes kan hebben met mn rug.
Ik zal morgen eens kieken of ik foto’s kan maken.
Ik heb er twee. Ze zijn alle twee Mulberry bayswater alleen de tweede kan gedragen worden als rugzak.
Daarnaast heb ik nog twee blazers van Gucci. Van de eerste collectie van Alessandro Michelle in 2016 en uit de Gucci resort collectie van 2019. Die bewaar ik voor de rest van m’n leven haha. Het zijn geen tassen, maar het is zo knap gemaakt haha.
Nice. Ziet er echt mooi uit.
Wel lichtelijk jelly dat jij bij jouw Celine een accent op de E hebt en ik niet (voor en na 2018 volgens mij).
@anon43983847 Mooi die Bayswater! Zit er ook een soort slotje op oid bij de handvaten of is dat tag-dingetje voor de sier?
Wat is die eerste?
Enkele tassen van de collectie. A.P.C’tjes, en The Marc Jacobs. Chanel en Louis Vuitton zijn niet mijn smaak maar ooit wil ik een oude Balenciaga Motorcycle.
In die tag zit nog een slotje met een sleutel erin. Zodat je de tas op slot kunt doen haha. Denk je dat het slotje eruit gehaald moet worden?
Als ik zou mogen kiezen dan wil ik een trouwens een Chloe Faye, Celine Phantom of Gucci Marmont
@Lula de Loewe puzzel bag is zo ontzettend zo vet. Gebruik je hem vaak?
Oh nee! Vroeg het me gewoon af
Dat model de Hortensia? van Wandler blijft heel leuk.
Die blauwe van Wandler, zo mooi!
Die Trio is uit 2013/2014 Hij heeft ook nog die leren pulls aan die rits. Heb echt lang moeten zoeken voordat ik toen een winkel vond die ze verkocht.
@Ivory dat is de A.P.C. half moon bag.
@anon43983847 nu even niet omdat ik iedere dag mijn laptop mee moet nemen. Maar heb 'm daarvoor wel dagelijks gebruikt. En hij ziet er nog steeds als nieuw uit.
M’n eerste designertas was een LV speedy 30 in damier ebene. Weet nog dat ik toen naar Amsterdam ging het zo erg sneeuwde dat we in zo’n lange file stonden dat we daar echt net 5 minuten na sluitingstijd aankwamen. Zo erg haha. Toen zijn we de dag erna weer gegaan en kon ik hem gelukkig wel kopen. Een paar jaar later een neverfull, ook in damier ebene.
Vlak daarna kocht ik m’n eerste Chanel tas, een zwarte caviar GST met gouden hardware. Daarvoor moest ik trouwens op de wachtlijst maar dat duurde uiteindelijk ‘maar’ iets van 2 maanden.
Toen heb ik heel wat jaren geen designertassen meer gekocht, tot ik DE tas kocht die ik al heel m’n leven wilde: een zwarte caviar Chanel medium classic flap bag met gouden hardware. Deed wel even pijn om te weten dat ie een stuk minder zou hebben gekost als ik hem kocht toen ik m’n GST kocht . Maar ik had geluk en kon hem zonder wachtlijst kopen.
Heb beide keren trouwens een goede ervaring gehad bij Chanel in de PC, helemaal geen gemene/arrogante of opdringerige SA’s. Ik twijfel nu over een suède cassette bag van Bottega, maar aan de andere kant denk ik mens je hebt genoeg tassen
Chanel heeft de prijzen ook alweer verhoogd
OMG de classic is gewoon 8250! Bijna verdubbeld in 3-4 jaar tijd? Echt idioot
Die is nu gewoon bijna 9000. Bizar
Ja en die is afgelopen zomer ook al met €250 omhoog gegaan! Ik heb hem echt net na die prijsstijging toen gekocht omdat ik toen in Frankrijk op vakantie was en ze hem niet in Amsterdam hadden, vond ik toen nog even best zuur
En op de wachtlijst… die schijnt nu 6 maanden te zijn
Of vintage anders??