Liefde voor designertassen

Na 6,5 jaar te hebben gelopen met een cowboysbag luiertas ben ik langzaam opzoek naar iets anders.
Ik zou wel een designtas willen maar heb geen idee waar ik op moet letten of naar opzoek ben. Heb dit hele topic doorgespit en veel mooie gezien, sommige namen moeten googlen. (Echte leek) Ik ben al weken aan het zoeken maar vind eigenlijk niet echt wat ik zoek en ik denk dat ik misschien verkeerd zoek

Ik heb wel wat voorkeuren
M’n ipad moet erin passen
Liefste een handtas
Stevig model dus als je hem neerzet dat ie rechtop blijft staan (heeft zo’n tas een modelnaam?)
Ik heb deze gezien bij tommy hilfiger en die lijkt wel op wat ik in gedachten heb/zoek maar ben er niet meteen helemaal verliefd op.

Hebben jullie tips? Raad? Goeie sites om te bekijken?

2 likes

Misschien vind je Smaak Amsterdam wel interessant.

Of bijvoorbeeld Mulberry?

2 likes

Smaak gebruikt tegenwoordig wel ander leer. Nou is het een stuk dunner en ze gaan ook minder lang mee. Hiervoor had je een leren tas en dat leer werd zachter. Nou ziet een tas er vrij snel oud uit. Ik zou ze zelf niet meer aanraden

4 likes

nmsmvp ermee dus :upside_down_face:

Had laatst een recente balenciaga tas van iemand vast en die was kwalitatief ook veel minder dan modellen van +/- 10 jaar geleden.

4 likes

Ik vond de grote le cagole heel leuk maar best ‘overdreven’ dus toen ik deze zag was ik helemaal fan. Hij is heel klein maar er zit ook een crossbody strap bij. Fijn klein tasje. Eigenlijk heb ik hem ook als een soort collectors item gekocht omdat ik hem heel y2k vind.

10 likes

Roze vind ik ook echt een geweldige kleur voor deze tas past ook goed bij het model en de sfeer die de tas uitdraagt. :stuck_out_tongue:

1 like

Misschien iets van Coach?

3 likes

Heb zeker een kanshebber gezien bij Smaak Amsterdam! Thx voor de tip!

We gaan van de zomer naar Italie en dan zitten we dichtbij ‘the mall’ met allemaal design ‘outlets’? Maar daar ga ik sowieso ook even kijken voordat ik echt een keuze maak.

2 likes

Bekeken! Thx voor de tip!

2 likes

Furla heeft ook een hele hoop nette tassen!
https://www.furla.com/int/en/eshop/woman/woman-bags/tote-bags/?section=3&item=18

4 likes

De ALBA :smiling_face_with_three_hearts:

4 likes

Kijk eens bij Ralph Lauren, oude merkje/logo gaat er volgens mij uit dus her en der ook wat met sale te krijgen. Heb net de Taylor tote met korting voor werk gekocht, maar de Marcy is ook prachtig. Wel allebei in large als je er een A4 in kwijt wil kunnen. Is ook relatief betaalbaar

3 likes

Ik ben al even op zoek naar een kleine leren handtas voor langwerpige damesportomonnee, sleutels en telefoon (liefst iets met een chain, die als schouder en crossbody kan). Budget rond de 100 tot max 200 euro.

Alles wat ik bestel is het nét niet :tired_face: Ik heb bijvoorbeeld de Ted Baker Art tie teruggestuurd omdat de chain heel geel/plastic was, de Kurt Geiger Kensington mini is geweldig ook qua maat, maar de chain was te ‘grof/bulky’ voor wat ik nu zoek, Furla komt in de buurt qua smaak, maar niet qua prijs…

3 likes

Zadig voltaire rock bag
Misschien in een winkel bekijken en dan online ergens tweedehands scoren?

Zelf wacht ik meestal gewoon tot de sale.

Ik heb best veel tassen die normaal tussen de 350 - 500 waren in de sale voor 200 of minder kunnen scoren.

2 likes

Ik weet niet of het onder “design tas” valt, maar kun je misschien iets vinden bij Keeci.nl? Ik heb er een tas van (de Humming along), en het is mooi Dutch design, simpel maar mooi leer. Heel puur en eerlijk materiaal. En houdt het mooi in gebruik.

2 likes

Denk dat wat ze zoekt voor die prijs sowieso niet valt onder designer

19 likes

rebecca minkoff mac.

5 likes

Heb je toevallig een linkje naar die onderste? Kan hem in die kleur/uitvoering zo 123 niet vinden en vind hem echt prachtig!

3 likes

Ach ik vind designer sowieso een vaag begrip, ik wil gewoon een tas met fatsoenlijke kwaliteit vooral

1 like

Ik heb nu een half jaar een smaak tas voor werk (gebruik ‘m drie keer per week) en de kwaliteit is nog als nieuw. Wel een aanrader wat mij betreft.

3 likes