Liefde voor designertassen



Deze wil ik zo graag. Ik ben een no-buy zomer aan het houden en het geld dat ik de komende maanden ga uitsparen aan kleren/make-up/boeken, wil ik opzij leggen voor deze tas. Ik hoop dat het lukt :smiley:

3 likes

Door dit topic wil ik een CĂ©line Trio.

1 like

Dat donkergroen, Amazone noemen ze het op de site. :heart_eyes:

Welke outlet wil je heen?

Die is bij Parijs toch? Of is er ergens anders (behalve Roermond) nog een goede designer outlet?

Ik zou bijna ja zeggen. Maar ik mag voorlopig geen nieuwe tassen kopen. Heb een half jaar geleden mijn ex uitgekocht en ik zit nog steeds met een halve inrichting dus ik moet eerst mijn huis aanpakken voordat ik weer tassen mag kopen.

Er is een Celine outlet?!

4 likes

Ik heb een LV Monceau en grote Noe. Allebei vintage en daar ging ik specifiek voor. Werd verliefd op LV door Pochette Metis maar daar voel ik nu niet zo heeeel veel voor. Op dit moment hoef ik geen andere tas erbij. Het voelt alsof mijn ‘wil’ naar een designer tas een beetje is afgekoeld nu. Wat fijn is want houd meer geld over per maand :joy:

1 like

Ik krijg bij Azur echt zo’n zomers gevoel. Vind een neverfull voor de zomer wel leuk in Azur, maar zou hem dan echt alleen in de stralende zon gebruiken haha. Heb verder een mini pochette en key holder in Azur, maar dat is met name heel fijn omdat je ze heel snel terug kunt vinden in je tas :sweat_smile:
Zou opnieuw ook niet meer zo snel voor Azur kiezen denk ik.

4 likes

Wat een leuk topic! Zelf heb ik geen designer tassen omdat ik maar niet over de prijs drempel heen kom. Bij anderen vind ik het helemaal leuk en totaal niet zonde van het geld als ze een mooie tas hebben gekocht, maar het er zelf aan uitgeven is toch wel wat anders
 Heb wel al een paar jaar de Mulberry Lily op het oog, alleen hou ik niet zo van gouden hardware en vind ik de kleurencombinaties niet altijd mooi met zilver
 Ik denk dat ik er nog een tijdje op moet broeden en als ik een goede baan heb ga ik een mooie Lily en een mooie ‘werktas’ kopen :slight_smile:

Wat een heerlijke topic :heart_eyes:. Ik heb zelf geen designertas omdat ik niet genoeg geld heb, maar als ik wat zou kopen dan zou het een tas zijn die ik dagelijks voor mn werk zou kunnen gebruiken.

Ik geniet in elk geval wel van jullie reacties!

Haha ik vertelde mijn vriend net de prijs van een CĂ©line trio en hij schrok zich dood.

1 like

Ik heb er meerdere maar ik vind niet noemenswaardig, kocht ze zo’n 10 jaar geleden en ze staan eigenlijk alleen maar in de kast. Ik dacht toen niet na over de prijs en of ze praktisch waren om te gebruiken in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld een medium Lady Dior, man wat een vreselijk onpraktisch ding :disappointed_relieved:

Maaaaar 2,5 jaar geleden kocht ik een trio large en sindsdien zijn “we” onafscheidelijk. Inmiddels hier en daar beschadigd maar ik zie deze als een gebruiksvoorwerp en de andere dus niet.

Als ik weer een designertas zou kopen, zou het nog een large in een andere kleur zijn. Of misschien een small.
Yep niets wat eraan kan tippen wat mij betreft :heart_eyes:

Even een vraagje over Matt & Nat, ik wil daar graag een triplet kopen, maar heb jij toevallig het verschil tussen de dwell en loom collectie gezien/gevoeld? Ik kan het aan de foto’s op de site maar moeilijk beoordelen!

De satchell van de Loom collectie heb ik in het echt gezien bij Hudson’s Bay. Het ziet er uit als soepel leer en het glanst mooi. De Dwell collectie heb ik niet in het echt gezien, maar ik heb een oudere tas van Matt & Nat en die lijkt daar qua materiaal wel op. Het is wat stugger en oogt wat meer plastic (maar niet per se in de negatieve zin). Dit materiaal zie je soms ook bij Michael Kors tassen, misschien weet je nu beter wat ik bedoel. Het ligt er net aan of je van mat of glazend ‘‘leer’’ houdt.

1 like

Ik heb zelf geen designer tas, maar staat nog wel op mn bucketlist. Vind de Prada Cahier heel mooi. Maar ik kom in dit topic vooral voor jullie foto’s.

1 like

Ik ben net meegevraagd naar de outlet in Roermond. En aan de ene kant lijkt het mij hartstikke gezellig maar ik weet ook dat het misschien niet zo verstandig is. Ik mag niks kopen van mijzelf maar mijn zelfdiscipline is altijd ver te zoeken als ik daar ben.

Bewust je pinpas vergeten?

1 like

Oh super! Ik heb net een loom besteld, dus ik denk dat dat wel een goede keuze is :smiley:

1 like

Welke kleur heb je gekozen? :smile: