Heel tof die oranje kleur!
Ik twijfel heel erg over de pochette metis. Het lijkt me echt een hele handige tas die ik ook nog een heel mooi vind. Maar heb hem nog niet in het echt gepast. Zou ik hem online durven kopen? Twijfel over zwart of de gewone monogram print. Heb een speedy (al 15 jaar ofzo) die ik heel erg vaak gebruik. Dus dat gaat hier ook wel zo zijn denk ik. Past er een klein flesje water in? Hier hebben verschillende deze tas geloof ik? Weet iemand wanneer de volgende prijsstijging is?
Is mijn beste aankoop geweest! Ben zo blij met de tas en gebruik hem veel. Als je geen grote portemonnee of brillenkoker meeneemt moet een klein flesje water misschien net passen.
Ik heb vaak een grote ace and tate brillenkoker bij me, sleuteletui, card holder, lipstick/vaseline en dan is er nog wel een beetje ruimte over. Het leer van de empreinte is echt prachtig!
Ik heb hem laatst ook online gekocht! Hele goede ervaring mee met LV online. Twijfel je nog tussen een andere tas? Ik gebruik hem
dagelijks en past best veel in, flesje water
ook makkelijk.
Heb jij toevallig ook de kleur dune?
Dankje voor de antwoorden. Ik heb maar een heel klein portemonneetje m, iphone, zakdoekjes en lipgloss mee. Maar als er een klein flesje in kan zou ideaal zijn.
Ik twijfel tussen zwart (heb al een bruin crossbody tasje datbik veel gebruin) of de monogram omdat die (vind ik) bij alles past. Welke kleuren hebben jullie?
Oh oké, bevalt die haar goed? Ik ben een beetje bang ivm verkleuring oid.
De speedy is damier geen monogram. Wel de donkere damier variant niet de lichte.
Ik denk er nog even overna
Ik heb de zwarte!
Ik zoek een tijdloze tas waar mijn laptop ook in past, liefst zwart. Ik vind de Celine Luggage prachtig maar daar past geen 13” MacBook in denk ik; kan niet echt goed de maten vinden
. Ik heb geen budget op moment, wil geen LV. Iemand tips?
Mijn tas is binnen gekomen! 3 maanden weggeweest en gisteren heb ik hem thuis weer mogen ontvangen. Hij lijkt wel nieuw. En daarnaast hebben ze de helft van het slot vervangen? Ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat de hele rand ook is gedaan. Het is in ieder geval een welkome verrassing! Heb er trouwens twee sleuteltjes bij gekregen en ik krijg nog een clochette thuisgestuurd.
Ik ben geslaagd voor een tas!! Het is er 1 van Furla geworden.
Zodra ik thuis ben ga ik foto’s maken.
Ik heb net via videobellen met mn moeder een louis vuitton metis gekocht. Ze is momenteel in Parijs en is super lief speciaal voor mij langs de winkel gegaan. Ik geloof erg in cadeautjes aan jezelf en dit is voor mij het cadeautje voor mijn nieuwe baan
Leuk! En gefeliciteerd met je nieuwe baan
Zo leuk om jullie je werksuccessen te zien vieren met tassen. Ik ben me ook al volop aan het verheugen op een tas ter ere van mijn vaste contract in september (staat nog niet vast, dus fingers crossed)
Ik heb ook het motto ‘nieuwe baan, nieuwe tas’.
Helemaal leuk met al die tijdelijke contracten (maar ik koop alleen Furla, dus dat is goed te betalen)
Ik heb besloten een portemonnee te willen gebruiken. Mijn laatste portemonnee stamt uit 2005 en is van Oilily.
Ik ben gister al even gaan kijken. Hij moet sowieso in mijn kleine Celine trio passen. Heb tot nu toe de Celine small Trifold op het oog (indeling vind ik alleen niet geweldig) en de LV Rosalie of Victorine. De Zoé vind ik ook wel weer wat hebben met de effen flap.
Welke hebben jullie?