Ik heb een cardholder van YSL. Ik had hiervoor een large zipped wallet van Celine (die met twee kleuren), maar omdat die niet in m’n kleine tasjes past, ging ik steeds vaker m’n cardholder gebruiken en nu is dat mijn standaard portemonnee. Maar dat is dus alleen handig als je geen contant geld (muntgeld) gebruikt. Heb wel altijd een briefje van €10 of €20 in m’n cardholder gevouwen, voor nood, maar gebruik verder nooit contant geld.
Ik gebruik de LV key pouch omdat al m’n kaarten erin passen maar ook eventueel wat cash geld.
Ik heb deze van Gucci en die vind ik heel fijn. Een kaarthouder alleen is voor mij niet voldoende, omdat ik altijd wat muntjes in mijn portemonnee wil hebben plus wat briefgeld. Deze vind ik een top combinatie van klein maar kan toch veel in.
En de classic medium 8900
Word deze nog gemaakt?
En dan dus zonder strap, want die is er wel nog. Mijn vriend was in LV en had gevraagd en toen zeiden ze dat die er wel nog waren maar ik denk dat ze bedoelde met de strap erbij. Is voor mn baby en dan vind ik het een beetje te duur met strap.
Heeft iemand de Longchamp pliage original in maat L en zou je kunnen inschatten of daar spullen in kunnen voor ± 4 nachten weg? Geen laptop oid maar dingen als kleren/toiletspullen/boek/lader/zonnebril etc.
Ik vind 'm ook wat te klein daarvoor, 1 à 2 nachten max vind ik 'm goed voor
Ik sluit me aan bij de anderen; voor 4 dagen vind ik hem te klein.
Sluit ik me ook bij aan! Ik heb deze voor dat soort reisjes;
Aanrader
Ik heb de reistas die je hier kunt kiezen, die vind ik fijn! Zou genoeg in passen voor 4 dagen weg.
Edit: oh volgens mij is dat dezelfde als de link die @Intoxicated postte nu ik naar de afmetingen kijk, vind ik ook een aanrader dus haha. Deze heeft alleen die leren(?) stukken niet bij de hoeken aan de onderkant.
@Intoxicated @kaneel Thanks! Helaas mogen de afmetingen max 45 x 36 x 20 cm zijn, die travel is dan echt net ietsje te groot en ik heb geen zin in gezeik dus ik ga of heel licht pakken/proppen of een andere optie zoeken haha
We hebben een keepall waar die oortjes aan de zijkanten van afgescheurd zijn. Kunnen ze dat maken bij lv? En als ze dat maken, heb je dan niet super veel kleurverschil met het leer?
Ik heb een nieuwe tas gekocht en ben er helemaal mee in mijn nopjes.
Voor sommige niet echt een designertas maar ik ben er heel blij mee. In de outlet gescoord!!
Buh, de strap van mijn zwarte Celine trio heeft op vakantie (+30c) enorm afgelaten op mijn nieuwe witte shirt. Not amused.
Ik zag dat op tiktok ook langskomen bij goyard tassen. Echt kut. Krijg je er natuurlijk niet meer uit
Echt stom ja! Het lijkt trouwens mee te vallen. Ik heb ‘m vanmorgen het shirt in de Vanish gedaan en net uitgespoeld en het is zo goed als niet meer zichtbaar op 1 donker plekje na, maar dan moet je heel goed kijken.
Ik heb nu een tijdje een Furla 1927, helemaal leuk alleen het hardware (dus onder de sluiting, waar je het slotje draait om dicht te doen) heeft al slijtplekken… Is dat normaal?
Ik kan de tas nu wel retourneren en een nieuwe kopen maar als dit vaker voorkomt koop ik liever helemaal een andere tas…
Ik zou contact opnemen met de klantenservice. Daar heb ik hele goede ervaringen mee. Twee keer iets op mogen sturen en gratis gerepareerd (heb wel 15/20 Furla’s, niet dat ze allemaal zo snel kapot gaan hoor).
Heb zelf maar weinig tassen met hardware, maar de ene tas met slot is niet beschadigd.
Zo balen, net nu ik dacht dat ik er graag eentje wilde kopen. Ik heb lang gespaard ervoor en vind het nog steeds heel mooi. Heeft iemand tips voor waar ik het het beste kan kopen? Ik hoor veel verhalen dat ze vaak niet op voorraad zijn.
Heeft trouwens iemand hier een Mulberry Lily tas? Ik twijfel erg tussen de Lily en de Chanel WOC. Ik denk dat ik de Lily als klein schoudertasje regelmatiger kan gebruiken maar ik droom ook al jaren over de Chanel WOC
Ik ben na zes jaar nog steeds dol op mijn Lily. Praktisch en iets meer dressed down dan Chanel.