Ik heb de zwarte!
Ik zoek een tijdloze tas waar mijn laptop ook in past, liefst zwart. Ik vind de Celine Luggage prachtig maar daar past geen 13” MacBook in denk ik; kan niet echt goed de maten vinden
. Ik heb geen budget op moment, wil geen LV. Iemand tips?
Mijn tas is binnen gekomen! 3 maanden weggeweest en gisteren heb ik hem thuis weer mogen ontvangen. Hij lijkt wel nieuw. En daarnaast hebben ze de helft van het slot vervangen? Ik denk dat ze dat hebben gedaan omdat de hele rand ook is gedaan. Het is in ieder geval een welkome verrassing! Heb er trouwens twee sleuteltjes bij gekregen en ik krijg nog een clochette thuisgestuurd.
Ik ben geslaagd voor een tas!! Het is er 1 van Furla geworden.
Zodra ik thuis ben ga ik foto’s maken.
Ik heb net via videobellen met mn moeder een louis vuitton metis gekocht. Ze is momenteel in Parijs en is super lief speciaal voor mij langs de winkel gegaan. Ik geloof erg in cadeautjes aan jezelf en dit is voor mij het cadeautje voor mijn nieuwe baan
Leuk! En gefeliciteerd met je nieuwe baan
Zo leuk om jullie je werksuccessen te zien vieren met tassen. Ik ben me ook al volop aan het verheugen op een tas ter ere van mijn vaste contract in september (staat nog niet vast, dus fingers crossed)
Ik heb ook het motto ‘nieuwe baan, nieuwe tas’.
Helemaal leuk met al die tijdelijke contracten (maar ik koop alleen Furla, dus dat is goed te betalen)
Ik heb besloten een portemonnee te willen gebruiken. Mijn laatste portemonnee stamt uit 2005 en is van Oilily.
Ik ben gister al even gaan kijken. Hij moet sowieso in mijn kleine Celine trio passen. Heb tot nu toe de Celine small Trifold op het oog (indeling vind ik alleen niet geweldig) en de LV Rosalie of Victorine. De Zoé vind ik ook wel weer wat hebben met de effen flap.
Welke hebben jullie?
Ik heb een cardholder van YSL. Ik had hiervoor een large zipped wallet van Celine (die met twee kleuren), maar omdat die niet in m’n kleine tasjes past, ging ik steeds vaker m’n cardholder gebruiken en nu is dat mijn standaard portemonnee. Maar dat is dus alleen handig als je geen contant geld (muntgeld) gebruikt. Heb wel altijd een briefje van €10 of €20 in m’n cardholder gevouwen, voor nood, maar gebruik verder nooit contant geld.
Ik gebruik de LV key pouch omdat al m’n kaarten erin passen maar ook eventueel wat cash geld.
Ik heb deze van Gucci en die vind ik heel fijn. Een kaarthouder alleen is voor mij niet voldoende, omdat ik altijd wat muntjes in mijn portemonnee wil hebben plus wat briefgeld. Deze vind ik een top combinatie van klein maar kan toch veel in.
En de classic medium 8900
Word deze nog gemaakt?
En dan dus zonder strap, want die is er wel nog. Mijn vriend was in LV en had gevraagd en toen zeiden ze dat die er wel nog waren maar ik denk dat ze bedoelde met de strap erbij. Is voor mn baby en dan vind ik het een beetje te duur met strap.
Heeft iemand de Longchamp pliage original in maat L en zou je kunnen inschatten of daar spullen in kunnen voor ± 4 nachten weg? Geen laptop oid maar dingen als kleren/toiletspullen/boek/lader/zonnebril etc.
Ik vind 'm ook wat te klein daarvoor, 1 à 2 nachten max vind ik 'm goed voor
Ik sluit me aan bij de anderen; voor 4 dagen vind ik hem te klein.