Sluit ik me ook bij aan! Ik heb deze voor dat soort reisjes;
Aanrader
Sluit ik me ook bij aan! Ik heb deze voor dat soort reisjes;
Aanrader
Ik heb de reistas die je hier kunt kiezen, die vind ik fijn! Zou genoeg in passen voor 4 dagen weg.
Edit: oh volgens mij is dat dezelfde als de link die @Intoxicated postte nu ik naar de afmetingen kijk, vind ik ook een aanrader dus haha. Deze heeft alleen die leren(?) stukken niet bij de hoeken aan de onderkant.
@Intoxicated @kaneel Thanks! Helaas mogen de afmetingen max 45 x 36 x 20 cm zijn, die travel is dan echt net ietsje te groot en ik heb geen zin in gezeik dus ik ga of heel licht pakken/proppen of een andere optie zoeken haha
We hebben een keepall waar die oortjes aan de zijkanten van afgescheurd zijn. Kunnen ze dat maken bij lv? En als ze dat maken, heb je dan niet super veel kleurverschil met het leer?
Ik heb een nieuwe tas gekocht en ben er helemaal mee in mijn nopjes.
Buh, de strap van mijn zwarte Celine trio heeft op vakantie (+30c) enorm afgelaten op mijn nieuwe witte shirt. Not amused.
Ik zag dat op tiktok ook langskomen bij goyard tassen. Echt kut. Krijg je er natuurlijk niet meer uit
Echt stom ja! Het lijkt trouwens mee te vallen. Ik heb ‘m vanmorgen het shirt in de Vanish gedaan en net uitgespoeld en het is zo goed als niet meer zichtbaar op 1 donker plekje na, maar dan moet je heel goed kijken.
Ik heb nu een tijdje een Furla 1927, helemaal leuk alleen het hardware (dus onder de sluiting, waar je het slotje draait om dicht te doen) heeft al slijtplekken… Is dat normaal?
Ik kan de tas nu wel retourneren en een nieuwe kopen maar als dit vaker voorkomt koop ik liever helemaal een andere tas…
Ik zou contact opnemen met de klantenservice. Daar heb ik hele goede ervaringen mee. Twee keer iets op mogen sturen en gratis gerepareerd (heb wel 15/20 Furla’s, niet dat ze allemaal zo snel kapot gaan hoor).
Heb zelf maar weinig tassen met hardware, maar de ene tas met slot is niet beschadigd.
Zo balen, net nu ik dacht dat ik er graag eentje wilde kopen. Ik heb lang gespaard ervoor en vind het nog steeds heel mooi. Heeft iemand tips voor waar ik het het beste kan kopen? Ik hoor veel verhalen dat ze vaak niet op voorraad zijn.
Heeft trouwens iemand hier een Mulberry Lily tas? Ik twijfel erg tussen de Lily en de Chanel WOC. Ik denk dat ik de Lily als klein schoudertasje regelmatiger kan gebruiken maar ik droom ook al jaren over de Chanel WOC
Ik weet de prijzen van die Lily niet maar de prijzen van Chanel zijn sowieso op geen enkele manier meer te verantwoorden. Kwaliteit-prijsverhouding is echt zoek. Denk dat die Lily ook veel praktischer is.
Ik ben na zes jaar nog steeds dol op mijn Lily. Praktisch en iets meer dressed down dan Chanel.
Ik heb een Mulberry Lily en gebruik ‘m echt altijd (tenzij werktas mee). Lekker tasje. Vond ‘m in aanschaf destijds best duur met z’n 1000.-, maar de cost per wear vallen inmiddels wel mee. Er past bij mij een iphone, portemonnee, sleutelbos, handspiegeltje/lipstick/handcreme in. Op Vestiaire vind je trouwens prima secondhand tassen die dan weer net iets betaalbaar zijn dan een nieuwe. Ik kan ‘m wel aanraden in elk geval!
Edit: en de Lily past ook bij alles. Casual of sjiekere gelegenheid. En wat minder ‘kijk mij’ dan een Chanel, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk
Thanks! Ik wil de normale grootte kopen, denk dat die als casual maar ook bij uitgaan kan. Welke heb jij?
Ik heb een Lily. Ik denk dat de mijne nu zo’n tien jaar oud is en het is echt mijn vaste tas naast mijn werktas. Dat is er ook wel aan af te zien want de tas is behoorlijk af aan het raken maar ik neem ‘m ook overal mee naar toe waaronder heel wat festivals . Maar zodra ik in Amsterdam ben breng ik ‘m naar Mulberry en dan gaan ze ‘m weer helemaal herstellen (daar moet je wel wat voor betalen en je bent ‘m een tijdje kwijt). Ik ben zo blij met mijn Lily dat ik er nog zeker een bij ga kopen.
Ik heb een small. Niet te verwarren met de mini, die is echt klein. Maar de small is een prima formaat wat mij betreft
Net bijna een uur bezig geweest om dit ontzettend leuke topic te lezen. Ik ben sinds gisteren in het bezit van mijn eerste, echte designertas. Tweedehands en vintage gekocht. Het is een Chanel classic flap in zwart leer, klein maatje. Ben echt heel verliefd.
Heel erg goed geholpen bij een tweedehands zaakje, kan ik iedereen aanraden. Kan echt niet stoppen ernaar te kijken hahaha
Leuk! Wil je een foto delen?
Ps welkom op het forum
Wauw superleuk! Welk tweedehands zaakje ben je naartoe gegaan?