Liefde voor designertassen

Dankjewel! Dit is haar :partying_face:

5 likes

Weet iemand welk model LV tas dit is? Zag hem bij dit meisje op tiktok voorbij komen. Gevraagd maar krijg geen reactie.

4 likes

Lijkt op de Noe https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/noe-monogram-000570/M42224 alleen lijkt het leer wel donkerder op die TikTok… maar het leer wordt donkerder naarmate je de tas vaker gebruikt dus wellicht heeft zij een oudere tas

2 likes

Ah dat is snel! Ik vind alleen die lichte band van jouw linkje wat minder, maar super, dan kan ik even rond gaan zoeken!

Edit: aah als ik nu op noe zoek, denk ik dat het se noé gm is! Bedankt voor de hulp.

2 likes

Die kun je heel goed vintage kopen worden vaak aangeboden, dan zijn ze vaak al wat donkerder en best betaalbaar!

6 likes

Ah top, ik ga gelijk zoeken!

1 like

Ik volg al een tijdje dit topic omdat ik binnenkort mijn eerste LV tas wil gaan kopen, ben er alleen nog niet over uit welk model.
Ik kijk daarom vaker per week op de site om modellen te vergelijken en nu zie ik tot mijn grote verbazing wéér een prijsverhoging :frowning_with_open_mouth:

Hoe langer je wacht…

2 likes

Oh wat zuur!! Welk model wil je?
Ik twijfel heel erg tussen een groter model die ik ook mee naar werk kan nemen waar lunch in past zoals de Graceful/Neverfull of een kleinere crossbody zoals de Pochette Metis

1 like

Sorry, ben echt even in shock. 565 euro? Die heb ik in 2019 voor 210 euro gekocht. Dat is meer dan het dubbele nu :open_mouth:

Ik weet dat die prijzen stijgen maar holy shit. Dat ding is echt geen 565 euro waard.

10 likes

Niet normaal meer. Ik kocht mijn speedy 25 voor €425. Is wel 10 jaar geleden maar toch. Dezelfde tas kost nu €1180!!

Ik vraag me af of de prijsstigingen ooit gaan stoppen. Kost een speedy 25 over 10 jaar over de €2000?

4 likes

Waaaaaaat. Ik heb een speedy 35 en deze was 13 jaar geleden 385 euro ofzo. En toen was het zoveel geld… bizar!

1 like

Hmmmm weet iemand toevallig tot hoeveel procent de acne studios sale gaat normaal gesproken? Ik kan nu een musubi kopen met 25 procent korting en ik ben aan het twijfelennnnn of ik nu mijn slag moet slaan of beter kan wachten :face_with_spiral_eyes:

2 likes

Ja ik denk dat ik het ga doen :grimacing: als hij toch nog goedkoper wordt wil ik het gewoon niet weten haha

2 likes

Wat ik begreep van de winkel is dat ze alles herstellen dus hardware en het leer. Het zal geloof ik een paar honderd euro gaan kosten.
Maar exact weet ik het allemaal nog niet want mijn tas heb ik nog niet weggebracht.

2 likes

ze zullen stoppen als de verkoop tegen valt, blijkbaar is dat dus nog niet het geval? Ik vind het echt leip

3 likes

Ik wil al sinds mijn tienerjaren de Balenciaga City tas en nu ik eindelijk geld heb om er een te kopen zie ik dat deze niet meer wordt gemaakt!!!

Ik twijfel nu heel erg tussen een chanel WOC of toch een grote designertas die ik ook naar werk mee kan nemen. Hebben jullie tips voor een mooie grote designertas?

1 like

Wil je niet liever op zoek gaan naar een preloved Balenciaga tas? Lijkt me zo zonde van je geld om niet voor je eerste keuze te gaan

8 likes

Op vintage sites kan je ze veel vinden en de prijzen zijn ook een stuk aangenamer (€500-€1000)!

Ik heb er een paar jaar geleden een nieuw gekocht en daarna een pre loved. Het zijn echt mijn favo tassen (en pure nostalgie - hallo 00’s). Ik heb mijn “nieuwe” uiteindelijk wel verkocht omdat ik me ongemakkelijk bleef voelen bij het dragen van zo’n dure (€1600) tas terwijl ik dat bij de preloved variant totaal niet had/heb. Achteraf toch wel een beetje spijt van, want ik zou er nu nog wel een willen haha.

Ik zou gewoon eens rondkijken! Als je ‘m voor werk gaat gebruiken check dan wel goed de maten en of er een laptop in past, want de maten verschillen nogal per “generatie”. Ik heb geloof ik 38cm en er past net een laptop in, maar dan kan er niet heel veel meer bij.

2 likes

Ik heb de mijne in 2011 gekocht en ben er nog steeds blij mee. Als je ‘m al zo lang mooi vindt, zou ik niet voor een andere optie gaan. That said, ik vind ze persoonlijk niet geschikt als laptoptas. Als dat je insteek zou zijn.

1 like