Liefde voor designertassen

Op de Chanel site zelf kan ik m niet vinden. Als ik op bijv. vestiare zoek op Chanel bum bag en/of Chanel Fanny pack kom ik ze wel tegen. De officiële naam kom ik nog niet uit. Zag wel ergens waist pouch staan. Ook nog ergens Chanel all about chains bag. Dan krijg je wel dat model maar met allemaal kettingen.

3 likes

Of bedoel je deze? Zat toevallig vorige week dezelfde te zoeken maar behalve dat ie uit 2019 is vind ik helaas niks

1 like

De city wordt toch wel nog verkocht? Sac À Main Neo Cagole City pour Femme en Noir | Balenciaga BE het hengsel is wel anders

1 like

Kennen jullie dit profiel al?
https://instagram.com/tanner.leatherstein?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Deze man maakt zelf tassen van leer en haalt nu ook designertassen uit elkaar. Hij geeft dan zijn mening over hoe de tas is gemaakt, kwaliteit van het leer en of het het geld waard is. Staan nu ook tassen van Gucci en Loewe tussen. Vind het zelf erg leuk om te zien.

10 likes

Yep, ik volg 'm op TikTok, heel vermakelijk zijn zijn filmpjes.

3 likes

Ik ben echt heeeel blij dat ik deze toen heb gekocht want ik heb hem verder nergens met korting gezien en alle acne tassen zijn inmiddels in prijs gestegen + het is echt een top tas :yellow_heart: :yellow_heart: :yellow_heart:

9 likes

Ik heb Acne-tassen nooit goedkoper gezien dan met 30% korting op de website van een luxe warenhuis. Welk kleur heb je gekocht? :smiley:

1 like

Deze! In het echt is de kleur nog mooier :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Dior is m’n favo merk en ik zag deze tas op insta en vond hem heel tof.
Kon er niks over vinden dus heb m’n date die bij Dior werkt erover aangesproken en hij zei “deze is momenteel enkel voor VIPS dus hierbij kan ik helaas niks voor je doen”
Ik probeer nu te polsen waarbij hij me wel kan helpen hahaha

6 likes

Ik ging naar een bloemenkraam ietsje verder weg ipv de kraam naast mijn huis waar ik altijd heen ga en toen had ik een heel leuk gesprek met de bloemenkraamvrouw over acne en wandler tassen :pleading_face: nu moet ik voor altijd verder lopen voor mijn bloemen vrees ik

6 likes

De Wandler medium hortensia deels voor mijn verjaardag gekregen. Heel heel blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

66 likes

Wat mooi! En wat een mooie kleur ook

2 likes

Mooi! Welke kleur is dit precies? Lijkt niet echt op bruin

4 likes

Bordeaux! Heb m via Delscher besteld met 30% korting.

6 likes

Ja super mooi! Staat ook op m’n lijstje.

3 likes

Ik wil eigenlijk al jaren een Mulberry Lilly of Alexa. Ik zou ook wel preloved willen, scheelt toch wel veel geld maar waar kopen jullie die? Zag een mooie op vinted maar dat vind ik toch wel wat soannend.

1 like

Vestiaire Collective

3 likes

Prachtig! Die wil ik ook kopen voor m’n 30e verjaardag dit jaar. :heart_eyes:

4 likes

Heel mooi!

Ik vind die Triomphe riemen ook prachtig :heart_eyes:

3 likes

Weet iemand welk model dit is?

2 likes