Ziet eruit als de Kaia
Lijkt een beetje op een model tas van coach! Ook een beetje een kussentje hihi
Waar verkopen jullie je designer items? Ik vond designer vintage altijd een fijne site om m’n items te verkopen, maar dat bestaat niet meer. Vind het percentage wat ik af moet staan bij vestiaire te hoog haha en verkoop m’n Chanel tas liever niet via vinted
Op facebook is een groep genaamd designer chat&verkoop. Fijne gesloten groep waar iedereen zijn spullen verkoopt en koopt. Misschien kan je het via daar proberen.
Heeft iemand hier een coach tas? Of specifieker nog de Tabby? Vind het model echt heel mooi maar heb nog nooit zo’n dure tas gekocht. Is normaal gesproken €475 namelijk.
Ik heb een coach tas. Niet de tabby maar de cassie. Ben er nog steeds heel blij mee!
Ik heb de tabby. Vind het een supermooie tas. Je kunt hem op twee manieren dragen en dat vind ik ook heel fijn. Hij is wel een beetje kwetsbaar vind ik. Heb even een foto erbij gezet <3
Ik weet niet of de tabby ook meedoet, maar Zalando Lounge heeft vandaag een coach actie
Ik zie daar de tabby niet tussenstaan helaas.
Hebben jullie de prijsverhogingen gezien bij Chanel?Een classic flap kost nu gewoon €9.700,-, echt te bizar gewoon.
Wat een geld zeg. Bizar
Echt hè, ben benieuwd of Chanel er iets van merkt in de verkoopcijfers. Het schijnt nu duurder te zijn dan Hermes en de kwaliteit schijnt ook steeds meer tegen te vallen.
Mij schrok het wel steeds af. De eerste keer dat ik een chanel wou aanschaffen waren ze 3000 euro. Toen stegen ze naar 4500 en dacht ik jezus laatmaar. Nu grote spijt trouwens. Maar je zou toch denken dat die stijging ooit een x stopt…
Snap ik, ik kan rondlopen met een tas van €10k ook echt niet aan mezelf verantwoorden. Daar moet ik ook zo lang voor sparen en reizen opgeven, dat is het niet meer waard.
Nee, als die dan van je nek getrokken word gaat daar je nier, lever en een long.
Ik heb meerdere coach tassen. Vind de kwaliteit goed. Ik ben niet heel voorzichtig met m’n tassen en ze blijven toch mooi.
Geen tassen, maar vind het hier het beste passen: wat de hel is er gebeurd met de prijzen van Chanel oorbellen?!
Ik heb best een grote collectie, vroeger kocht ik 1 á 2 paar per jaar. Er waren tijden dat je tussen de 350 en 450 euro ongeveer leuke paren kon uitkiezen. Dat was al behoorlijk gestegen (laatste x dat ik kijk had je toch wel 600 euro nodig). Nu dacht ik, ik kijk even op de site of ik wat leuks zie. De goedkoopste (die niet eens mooi is) is 750 euro?? En wil je een beetje wat leuks zit je eerder aan de 900+ euro??
En dat zijn dan costume sieraden of edelmetaal? (Who am I kidding met deze vraag ook)
Voor dat geld kan je echt mooie sieraden kopen bij de juwelier.
Ik zag op TikTok ook een paar oorbellen van Botega voorbijkomen voor €1000, en dat was dan ook echt goud of zilver.
@2701 Nee, echt accessoires dus niet solide goud etc. Al moet ik wel zeggen, ondanks dat het qua materiaal niet goud/ zilver is het wel een hogere resale waarde heeft dan Botega. Ik vind het vooral jammer dat het nu in een prijscategorie is dat je niet meer voor de leuk jezelf een x trakteert. De prijzen van oorbellen nu zijn eigenlijk waar je vroeger een ketting voor kon krijgen.