Op Zalando zijn een aantal tabby tassen afgeprijsd. Met de kortingscode STIJL15 krijg je daarbovenop nog 15% korting.
Heeft iemand ervaring met de YSL Kate reversible? Zijn ze heel âslapâ omdat ze reversible zijn? KATE SMALL SUPPLE/REVERSIBLE CHAIN BAG IN SUEDE AND LEATHER | Saint Laurent | YSL.com
Ik zit te kijken naar een Jacquemus chiquito long of een chiquito noued (vooral lila vind ik leuk), maar twijfel of het een beetje een tas is die leuk blijft of nu gewoon heel erg een hype is. Mijn favo tassen die ik dagelijks gebruik zijn YSL mini Lou camera, dus ben sowieso vd crossbody kleine tassen.
Verder nog deze voorbij zien komen, nog niet online gezien maar mijn inner blij ei vind m superleuk
Ikzelf vind de noued mooier. Vind de long te breed en daardoor te âlompâ als crossbody. Ik vind het model van de noued jacqemues wel heel classy en altijd kunnen. Zou voor mij persoonlijk geen tas zijn waar ik op uitgekeken raak. Maar dat is natuurlijk een afweging die je alleen zelf kan maken.
Ohh die Gucci is wel echt mega cute
Jaaa, vind m zo leuk, maar geen idee of dat leuk blijft haha
@JustinBieber ja eens, in de long past mijn telefoon, maar die ander stond veel leuker om. En uiteindelijk doe ik toch nooit mijn telefoon in mijn tas.
Lastig lastig.
Ik vind Coach dus prachtige tassen hebben en ook nog wel het bedrag waar ik voor kan sparen itt lv en gucci.
ik heb laatst dus gepast en loved deze twee modellen,. De tabby 26 in het bruin/taupe ook prachtig maar ben toch meer voor zwart denk ik?
In ieder geval, vond deze twee modellen allebei prachtig. Die soft tabby ook echt

Ik vind het jammer dat ook op plaatsen zoals YT soms zo wordt neergekeken op merken zoals Coach, terwijl de tassen van Coach vaak van betere kwaliteit zijn dan bijvoorbeeld de huidige modellen van Chanel. Chanel die steeds met extremere prijsverhogingen komt, terwijl de kwaliteit van veel modellen echt beneden pijl is.
Tassen van Coach, A.P.C. Acne vind ik vaak wel beter afgewerkt. En Dior bijvoorbeeld een mixed bag.
Weet niet of 3.1 Phillip Lim onder designer past, maar op Vestiaire gekocht, dus vind het hier wel passen. Draag nu of een grote rugzak (de standaard fjÀllrÀven), of een klein buiktasje (van givenchy ) waar naast mijn portemonnee en telefoon weinig in past, dus zocht iets wat ertussen viel. Hier zou mijn ereader in moeten passen, dus helemaal chill.
Ik heb wel het idee dat Coach steeds populairder wordt en er niet meer op wordt neergekeken. Vanwege de goede kwaliteit en de pillow tabby was volgens mij ook vrij gewild.
Ik zie wel vaak dat er neergekeken wordt op Michael Kors, maar dat begrijp ik heel goed
Waarom wordt daar op neer gekeken dan?
Is dat niet een beetje trashy? Dat is mijn idee altijd
Ik weet niet, als ik een bepaald model mooi vindt, dan maakt het me niet uit wat voor merk het is
Misschien dat er zoân sfeer om heen hangt ofzo.
Het is niet mijn smaak, volgens mij zijn de designs ook knock-offâs van andere merken.
Maar iets wat je smaak niet is, hoef je niet per sé toch op neer te kijken?
Ach en zoveel merken zie je wel dat ze geĂŻnspireerd zijn op andere, vaak duurdere, merken
Sorry nee ik loop nog liever met een Albert Heijn tasje dan een Michael Kors tas.
Ik vind michael kors ook wel echt een beetje trashy. Het is ook wel vaak bepaald volk wat ermee loopt. Kan er niks aan doenđ
Dat is prima, probeer ook niemand over te hslen om dat wel te doen. Alleen neerkijken op iets wat je zelf niet trekt, of trashy vindt of wat dan ook, is wel wat anders toch?
Laten we blij zijn dat we niet allemaal hetzelfde mooi vinden, wordt de wereld ook saai door.
De Pillow was wel populair ja, maar soms nog best ja blablabla tas van âmaarâ 500/600 dollar. Geen echte tas voor een IT girl. :â)
Ja, Michael Kors heeft weinig originele modellen in hun collectie. Beetje zelfde verhaal als Guess maar dan wel duurder.
Al heb ik deze tas nu 8 jaar en vind ik hem nog steeds ontzettend fijn.
Rond diezelfde tijd (8 a 10 jaar geleden) waren die totes ontzettend populair.
Deze of bijv. all black.
En nu zie je veel deze onder studenten:
**
**
En deze is volgens mij ook wel populair, maar die vind ik wel leuk.
Dit was mijn tassenspreekbeurt.