Zo ja, ik kan me nog herinneren dat iedereen opeens die Michael Kors totebag had na de kerstvakantie. Je werd er dood mee gegooid.
Ja omdat de meesten ook Michael Kors-tassen dragen die voor het plebs gemaakt zijn. Hij heeft ook een luxelijn met mooie tassen.
Ik heb de zwarte lederen The Tote Bag van Marc Jacobs en ben er zo onwijs blij mee. Weer eens wat anders dan mijn zwarte lederen Michael Kors tas waar blijkbaar alleen bepaald volk mee looptâŠ
Ik zag iemand vandaag met een vet mooie tas lopen. Het merkje kon ik niet zo snel zien, totdat ze dichtbij kwam⊠toen herkende ik de horsebit . Ofwel, niet betaalbaar. Het is wel echt perfect wat betreft formaat en vorm.
Vraag: kent iemand zo snel een alternatief? Hoeft niet high-end design te zijn.
Wauw die is echt prachtig zeg!
Aah die is mooi. Bedankt.
I know. Alleen 2800 euro is voor mij nu niet te verantwoorden.
Hoe bevalt de Tote Bag? Ik wil ook nog een nieuwe werk tas, wel met schouderstrap en van leer. Momenteel gebruik ik een Kipling Shopper als werk tas. Niet kapot te krijgen, maar na 8 jaar wil ik wat anders.
Ik heb een dikke canvas tote bag en die is amazing. Stouw die soms onverantwoord vol.
Ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit van de leren versie!
De lederen versie is echt perfect. Ik ben er zelf heel erg blij mee.
Mijn zwarte CĂ©line trio strap geeft bij warm/vochtig weer zwarte verf af op mijn kleding. Super vervelend eigenlijk, want ik heb nu al meerdere shirtjes verpest. Vandaag dus weer âŠ
Heeft iemand een le bambino van jacquemus? Past daar gewoon een iphone in?
@Karl_Lagerfeld mocht niemand hier antwoorden, misschien helpen whatâs inside my bag vids op YouTube.
Ik ben echt blij met mijn tote die ik voor bijna de helft had. Er past een MacBook van 13 inch in.
Ik heb een Le Chiquito Noued, maar als niemand anders antwoord heeft kan ik morgen wel even mijn iPhone stoppen in 1 van de als Bambinoâs in de Bijenkorf! Loop toch langs. Ik zou denken van wel.
Mân eerste echte designtas. Ben er zooooo blij mee.
Zat op t forum, zag m omgangen en dacht: O ja, ff posten. Vandaar de matige foto

Weet iemand wanneer je eindelijk eens een nummer van sa krijgt bij louis??
Je kan gewoon diegene in je winkel vragen of je zijn/haar nummer mag. Vaak bieden ze het ook zelf aan, maar als ze dat niet doen zou je het kunnen vragen. Ik was pas in Parijs en heb van meerdere een kaartje gekregen met hun nummer.
Oh dat wist ik niet, dacht dat ze dat moesten aanbieden. Had ik het dan maar gevraagd vandaagâŠ