Liefde voor designertassen

Fog! Lichtgrijs met roségouden hardware.

1 like

Oh dat was ook de tas die ik in het echt had gezien. Mooi!

2 likes

Ik heb mijn Matt and Nat tas al meer dan drie jaar en hij blijft super mooi en stevig, dus zeker een goede aankoop!

Ikzelf reken die tas niet echt tot designer, en verder heb ik verschillende longchamps en een paar coach tassen (outlet) die ik ook niet tot echt designertassen vind. Maar wel allemaal heel fijn, favoriet op het moment is een longchamp le pliage rugzakje.

Mijn droomtas is de Hermes Kelly, maar tenzij ik de loterij win blijft dat denk ik een droom.

1 like

Ik zat steeds te azen op een andere Furla mini Metropolis maar ik krijg die sluitingen zo moeilijk open en daarnaast past daar volgens mij niet naast een kleine portemonee een zonnebril met koker in. Ik denk dat de A.P.C. Genève tas toch beter bij mij past. Wat groter, steviger en minder poespas.Of misschien moet ik morgen op mijn eerste stripievrije dag naar Amsterdam gaan en daar is kijken in de sale. :slight_smile:

Haha nee ik reken Matt & Nat ook niet tot designer, maar iemand noemde hem toevallig als goede dupe voor de Céline trio, dus toen was ik benieuwd :smiley:

1 like

Ik ben van plan om zo naar Amsterdam te gaan en de Neverfull in donkere blokjes te kopen :grin:

4 likes

Furla heeft nog veel meer (mooiere) tassen. Ik vind zelf de tassen die niet door iedereen gedragen worden veel mooier.

1 like

Ik wilde er vooral 1 met een heel tof printje :smiley:

Maar ik heb nu deze gescoord van A.P.C uit de bijenkorfsale :slight_smile:

11 likes

Nee hij was niet op voorraad in de bij, toen naar de pc gegaan maar daar was die ook niet op voorraad. Echt balen! Een uur met de trein + in beide winkels 30 minuten wachten voor niks

@Moet @9000 Er is voor de neverfull geen wachtlijst, je moet gewoon geluk hebben dat op het moment dat je in de winkel bent hij op voorraad is. Er was er vanochtend wel 1 binnen gekomen, maar die was al verkocht toen ik er was… Ik hoop echt dat de webshop er snel is want dat maakt het een stuk makkelijker

2 likes

Bitte schnell ja!! Ben dat gewacht in die winkel zat

1 like

@Moet Tuurlijk kopen in de winkel is een hele leuke ervaring. Maar als je zelfs op maandagochtend een half uur moet wachten voordat je aan de beurt bent, gaat voor mij de lol er wel een beetje vanaf

1 like

Of wanneer ze in een duurdere winkel je zo behandelen alsof ze je niet staan / daar niet iets zou kunnen kopen.

Gisteren in Roermond geweest en ik heb netjes niks gekocht. Maar daar heb ik stiekem spijt van.
Ze hadden echt net een kroko leren zwarte Lily bij Mulberry binnen gekregen. En ik kon het niet laten de tas te passen en nu zit ie dus al de hele dag in mijn hoofd. Ik baal ook dat ik m toch niet heb meegenomen ook al weet ik dat het wel het verstandigste is wat ik kon doen.

3 likes

Ik weet niet hoeveel ie precies was afgeprijsd ik gok zo’n €500. De tas hadden ze echt letterlijk net binnengekregen en moest nog uitgepakt worden ik was de eerste die ‘m paste. En nu gaat ie dus niet meer uit mijn hoofd :frowning: gelukkig ligt Roermond niet om de hoek.

1 like

Haha ik weet wat ie kost (€665) en ik heb inderdaad overwogen te bellen maar ik ben bang dat wanneer ik dan hoor dat ie er nog is dat ik dan alsnog de verleiding niet kan weerstaan. Dus ik droom gewoon nog even over die tas, hoop dat ie snel uit mijn gedachten is en bedenk mij vooral waarvoor ik het doe.

Mijn man wilde me ooit in Parijs een prachtige blauwe Longchamp tas geven, maar we waren toen nog niet zo lang bij elkaar en ik vond het een veel te duur cadeau dus ik heb het aanbod afgeslagen. Maar ik heb er nu 10 jaar later nog spijt van :tired_face:

1 like

Ik wil al zo lang een balenciaga city bag, maar ik vind m nu echt nog te duur :frowning:️ Ik ben er nog niet klaar voor om zoveel geld neer te leggen voor een tas geloof ik

2 likes

Wat ontzettend lief dat je man dat aanbood. Al snap ik helemaal dat je ‘m in een prille relatie niet aanneemt. En wat een verschil met mijn ex. Ik heb tijdens onze relatie ook designer tassen gekocht (van mijn eigen geld) . En toen hij de relatie verbrak meende hij dat de tassen mee moesten worden genomen in de te verdelen spullen. Want doordat ik dure tassen had gekocht had hij volgens eigen zeggen andere dingen (boodschappen etc) betaald. Dit sloeg al nergens op en meneer vergat voor het gemak ook even dat hij graag veel geld uitgaf aan elektronica en waar ik ook geen aanspraak op heb gemaakt. Uiteindelijke is het hem niet gelukt mijn tassen te krijgen want zodra ik zijn voorstel kreeg heb ik mijn tassen meegenomen naar mijn werk, ze daar opgeborgen in mijn kluisje en een half jaar gedaan of mijn neus bloedde.

13 likes

Hahahaha sorry maar mag ik heel even lachen om die argumentatie van je ex

9 likes