Deze uit 2015.
Hoelang duurt het ongeveer als je een lv tas op laat sturen ter reparatie? Handvat van de keepall is gescheurd.
Verschilt heel erg, vaak zo’n 2-3 maanden, maar het kan ook ineens sneller of veel langer duren. Ligt er ook aan of je alleen die wil vervangen of dat je al het vachetta wil vervangen.
Kwaliteit is ook echt zo zo zo veel minder. Je mag blij zijn met de jouwe.
Letterlijk een slappe hap. Dan valt die tote-versie nog mee.
Heeft iemand hier toevallig de acne musubi midi (tote of shoulder maakt me niet zoveel uit)?
Ik twijfel tussen de LV Pochette Metis en de YSL Cassandra (small of medium). Wat is jullie ervaring met deze tassen? (Specifieke voor- of nadelen)
Ik heb nu een YSL Sunset medium en ik was zo verliefd dat ik me niet liet tegenhouden door het gewicht. Maar ik pak ‘m nu niet zo vaak omdat ik het toch te zwaar vind na een paar uur. Echt zonde dus ben nu wat voorzichtiger met een keuze maken.
Ik heb de pochette metis en dat is echt m’n favoriete en meest gebruikte tas. Ik vind het fijn dat er meerdere vakken zijn en je klikt hem makkelijk open en dicht. Al m’n spullen passen er makkelijk in. Je kan hem ook opleuken met een bandeau. Enige nadeel vind ik de rits aan de achterkant wanneer ik iets aan heb wat vrij kwetsbaar is.
Nee ik heb de musubi mini! Die namen zijn verwarrend want hij is verre van mini
Ik heb de pochette metis, het is echt een heerlijke tas. Er past veel in, niet te zwaar, blijft erg mooi. Ik ben er na bijna 3 jaar nog heel erg blij mee
Ik heb ook een LV pochette metis en ben er ook na 2 jaar nog steeds heel blij mee. Vind ook de verschillende vakjes idd handig en alles past erin. Ik heb denk ik nog 4 andere tassen van ongeveer dat formaat, maar pak die LV het vaakst (oke ook doordat die zwart is en dat kan altijd qua kleur )
En ook @Neverfull @Luipaard thanks!! Binnenkort maar weer eens even bekijken, ben bijna jarig en heb wel een cadeautje van mijzelf verdiend.
Weet iemand of de Wandler tassen ook een serienummer hebben? Ik wil er een tweedehands kopen, maar geen bon of aankoopbewijs aanwezig…
Nee hebben ze niet. Ben je bang dat hij gestolen is of nep is? Ik kan me dat laatste bijna niet voorstellen, ik denk dan eerder aan een influencer type die hem gratis heeft gekregen en er aan wil verdienen oid
Ik twijfel dus ook… ze heeft wel veel dure dingen te koop staan én goede recenssies.
Ik ben echt verliefd geworden op deze tas van SOEUR. Het model maar vooral de kleur vind ik fantastisch. Misschien iets voor de feestdagen.
Prachtige kleur inderdaad!
Ik heb er vannacht zelfs over lopen dromen.