Ik heb 0 verstand van designer tassen dus val hier even binnen met een vraag. Weet iemand toevallig welke Celine tas dit is? Ik dacht de small drawstring bucket maaaar die heeft een knoop bij het touwtje en deze een lederen schuifje? En qua maat vraag ik me ook af of het overeenkomt.
Kan het een oudere versie zijn? Triomphe cloth crossbody bag Celine Brown in Cloth - 27143662 deze heeft een schuifje ipv knoop!
Jaaa geloof het wel! Ze zei ook iets van ‘its Celine but an old one’. Maar dat betekent dan dus dat ie alleen tweedehands nog te krijgen is?
Gok van wel ja! Celine behoudt zijn waarde niet zoveel op de tweedehands markt als sommige andere merken (volgens mij) dus je kan ‘m denk ik wel voor een redelijke prijs vinden op sites zoals vestiaire en therealreal. En als je eBay aandurft, Japanse verkopers op eBay hebben vaak een heel goed aanbod en volgens mij heeft eBay nu ook een authenticatie systeem! Zelf nooit gebruikt, maar heb er goede dingen over gehoord.
Verkopen jullie wel eens een tas? Ik heb een Gucci tas die ik nooit gebruik, maar ik nog steeds wel mooi vind. Mijn andere tassen tassen vind ik praktischer en pak ik sneller, en ik overweeg om die van Gucci te verkopen. Hij past ook niet echt meer bij mijn huidige stijl, maar omdat ik hem nog steeds wel mooi vind, ben ik bang dat ik spijt ga krijgen ooit
Waarmee behandelen jullie je tassen? Ik heb pas een tas van Zadig et Voltaire gekocht, deze is van kalfsleer.
Op de website dat hij verzorgd moet worden met een doorzichtige voedende crème, maar online vind ik ze alleen voor glad leer. Of kan ik deze ook inspuiten?
Ja, ik verkoop weleens een tas die ik nooit/niet meer draag. Tot heden nog geen spijt van gehad en vaak koop ik van dat geld weer een nieuwe tas.
Ja toch! Twijfelde nog even over de kleur. Maar als zelfs @FredPaillet zegt dat deze kleur groen overal bij past, dan weet je het wel.
Maar dan met een smooth skinnetje.
Ja echt me droom dit.
Heel mooi! En die kleur Vind de mini hiervan ook mooi, maar net niet in die ene kleur blauw verkrijgbaar die ik leuk vind.
Ja dit is de kleine. Want die grotere heeft geen lang hengsel.
Ooo kon ik niet goed zien. Dat hengsel vind ik juist chill. Kan je die ook crossbody dragen of staat dat dom?
Nee, ik vind het prima. Je kunt het hengsel verstellen. Sorry echt een crap foto maar ik heb hier geen spiegel
Haha nee ik vind het goed een goede foto. Vind het altijd belangrijk dat een tas om crossbody te dragen niet te dik/ lomp is. Dat je zo een kanonskogel tegen je heup voelt kletsen. Deze lijkt juist mooi te vallen.
Niet dat ik een tas nodig heb daar niet van, maar vind zo weinig mooi dat aan bepaalde eisen voldoet (niet te groot of zwaar, mooi ontwerp/ kleur en ik moet handsfree kunnen zijn zonder dat het 2k of meer is). Juist die tassen kunnen bij veel merken opeens 5000 euro zijn haha. En ik vind mijn YSL tasjes nog steeds heel fijn, maar de kleuren zijn laatste tijd nu ook niet echt vernieuwend.
Geen echte designers, maar wel enorm blij mee (niet eigen foto’s):
Karlie satchel van Michael Kors (stevig en niet zwaar) en Rebecca Minkoff Edie date night. Verder staan nog op mijn wishlist (en één van de duurdere ervan mag ik einde jaar kopen van mezelf):
- Mulberry Alexa
- Mulberry Bayswater
- Gucci Marmomt mini top handle
- Rocky Zadig & Voltaire