Ah ja daar was ik ook al bang voor
Ik ben helemaal verliefd op de Celine Triomphe. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, heeft iemand hier ervaring mee?
Persoonlijk geen ervaring mee, maar wel een paar keer gelezen dat het leer snel krast.
Deze stond altijd nog op mn lijstje en vond em nu in goede staat voor een leuk prijsje
Hij lijkt trouwens wat bruin zo maar is meer bordeauxrood
Wat een leuke kleur ook!
Jaa daar ben ik ook voor gevallen!
Oh deze is heeeel mooi zeg! Is dit de mini? Zie hem nergens echt te koop staan, alleen in andere kleuren.
Ja is de mini!
De strathberry mosaic bag in chocolate vind ik zo mooi! Ze hebben ook een mini-versie maar ik heb al aardig wat kleine tasjes. Ik ga er nog minimaal tot november over nadenken, maar ik vind hem wel erg mooi
Oke aardig wat is overdreven, ik heb 4 kleinere tassen en 1 iets grotere tas.
Ohhh prachtig en een hele leuke vorm ook.
Ik zit er over na te denken om 2 designer tassen te verkopen die ik nauwelijks meer gebruik (beide LV). Iemand ervaring met vestiaire of andere platformen?
Ik zie vooral dat mensen via Facebook groepen verkopen: Lvoe Nederland of Designer chat & verkoop. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar vriendinnen wel en die zijn positief
Ik heb geen facebook account meer, en zit dus ook niet meer in die groepen. Thanks in ieder geval voor de tip.
Ik verkoop veel via Vinted en Vestiaire. Werkt beide goed vind ik! Geduld hebben en mooie foto’s maken in daglicht helpt zeker
Ik heb designerspul altijd via Vestiaire verkocht. Werkt heel goed! Vind de fee die je moet afstaan wel hoog trouwens.
Ik heb wellicht wel interesse. Om welke modellen gaat het?
Neverfull MM in Damier Ebene (wel met hotstamp) uit 2014 en een vintage Speedy 35 in monogram uit 1995