Op alle foto’s was ‘ie veel zachter van kleur. Zalm roze. Maar in het echt dus knal roze En ik draag amper kleur. Maar ja, ik vind ‘m wel heel tof want in een meer basic kleur komt het design niet zo mooi tot zijn recht.
Ik vind de kleur echt geweldig dus dan draag ik m wel voor je. Mooier nog dan op de productfoto’s eigenlijk. Vind het ook een kleur die makkelijk bij jouw kledingkast past.
Maarja, dit komt wel van iemand die voor haar verjaardag wss een pastelgele LV krijgt.
Wauw wat een prachtige tas. Voor zover ik je outfit kan zien, past hij er echt heel mooi bij!
Volgens mij staat hij juist leuk met die dure blauwe trui die je een tijdje geleden had gekocht.
Ja hij past sowieso overal bij @poesch. Dus daar maak ik me niet druk over. Voelt alleen alsof ik rondloop met een enorme roze zuurstok omdat ik dat niet gewend ben
Welke tas @Bunnyslippers ?
Heeeel mooi
Jaaa leuk dat felle! Ik loop er sowieso vaak bij als een clown maar juist ook met een neutrale outfit staat zo’n kleur super mooi. En het sculpturale komt inderdaad mooier tot zijn recht. Ben ook nog erg blij met de mijne
Echt jammer dat we niet meer op dezelfde plek werken. Samen shinen met onze tassen
@Victoria die midi is nu in de sale bij de Bij.
Oh echt toffe kleur ook!
Sowieso echt fan van gekleurde tasjes
I know maar als ik 'm in mn mandje doe, dan is ie niet meer te bestellen (ook al zijn er zogenaamd nog drie op voorraad) hopelijk retourneert iemand 'm
2 dagen later en Lula haar roze tas zit nog steeds in mijn hoofd
Ikhebaltweerozetassenikhebaltweerozetassen
Hoe is lv met ruilen? Heb een neverfull gekregen maar mijn vriend heeft naar de sa geluisterd en niet de roze binnenkant gekozen ( why )
Ik wil eigenlijk echt graag de roze. Zou ik die kunnen omruilen in Düsseldorf als de tas gekocht is in Amsterdam?
Hmm lastig, ik lees dit op de website
In-store Exchanges must be initiated in the same country as the billing address linked to the order.
Dat klinkt alsof het niet kan in Düsseldorf, maar heb je misschien een SA die je kan appen? Ergens zou je denken dat als hij niet gepersonaliseerd is het toch zou moeten kunnen.
Ja alleen gaat dat over online aankopen (volgens mij) en heb het nummer van een SA maar die werkt meestal in Rotterdam en Dusseldorf is veel dichterbij!
Net even gebeld met de klantenservice en het kan ook in Dusseldorf.
Mag iedereen een wens doorgeven bij hermes?
Mijn vriend was daar dit weekend en heeft gevraagd hoe hij een birkin kon kopen () toen zei die sa dat hij in januari terug kon komen om een wens door te geven? Ik dacht dat je eerst 1000000 lelijke dingen moest kopen
Ja je kunt je wens doorgeven. En dan alsnog 1000000 lilluke dingen kopen voordat ze het überhaupt overwegen
Je kunt beter proberen door die loterij bij FSH in parijs te komen en er daar een te scoren.
Ik heb hier vrij weinig verstand van maar ja vgm wel, een wens doorgeven zegt weinig over je daadwerkelijke kans
Of tweedehands een kopen en dan met die tas naar Hermes gaan. Je krijgt veel sneller een aangeboden als je er zelf eentje hebt, aldus Jenee Naylor. Noorie had ook die van haar in Parijs aangeboden gekregen denk ik.
Oh ja hij was helemaal trots maar kon het me al niet voorstellen dat het zo makkelijk zou zijn
Misschien even een huren