Liefde voor designertassen

Ik weet niet of ze naar Nederland versturen maar Fashion Phile en The Real Real verkopen mooie vintage tassen. Zou ik zeker in de gaten houden en kijken of er iets interessants bij zit voor jou.

3 likes

Ja ik weet niet, zit eigenlijk nog niet op dat niveau denk ik? Sowieso zolang ik zoveel dingen kwijtraak niet echt iets voor mij :skull:

Stel je voor je zet die op je auto tijdens het tanken en rijd dan weg

4 likes

Ja laat hem lekker een Coach of Michael Kors tas voor je kopen. Dan ben je zelfs blij als je ‘m op het dak laat staan.

11 likes

Ik zou in de auto stappen en ergens naartoe rijden. Hopelijk is mijn vriend dan blij dat ik nog leef en vergeet hij die birkin :rofl::rofl:

2 likes

Ik denk dat ik dan zelfs in therapie moet en het is geeneens mijn tas. Wel zin in hoe het show je laatste aankopen topic ontploft bij het googelen van de prijs.

Ik vind een mini Kelly wel echt heel mooi, maar überhaupt een Hermes tas gaat me in dit leven niet lukken.

Wel echt bonuspunten dat hij uit zichzelf is gaan vragen bij Hermes :clap:

7 likes

Beter te betalen :smiling_face_with_tear:

2 likes

Het schijnt dat je makkelijker een tas krijgt in een hermes winkel op een vliegveld, dan doen ze minder moeilijk over je koopgeschiedenis. (Waarom weet ik dit? Ik heb geen idee)

1 like

@Bunnyslippers jij had toch een polene numero neuf als ik het me goed herinner hé? Wat vind je nu van de kwaliteit en formaat? Ik ben opzoek naar een nieuwe werktas en die lijkt me er heel handig voor omdat ik vooral zooi verzamel. Ik kan alleen nergens iets vinden over de indeling binnen?

2 likes

Nee dat was ik niet! Ik ben van de kleine tassen, dus ik heb volgens mij de numero un nano.

2 likes

Voor de liefhebber: de laatste Balenciaga Cagole XS in neonroze met 80% korting bij de Bijenkorf. Van €1890 voor €378

https://www.debijenkorf.nl/balenciaga-neo-cagole-xs-handtas-van-lamsleer-met-studs-7379020005-737902000547090

4 likes

Ik ben me aan het oriënteren op een designer (tote) tas die ik kan gebruiken voor m’n werk. Belangrijk dat er in ieder geval een laptop in past. Zit nu te twijfelen tussen de Mulberry Bayswater Tote of een YSL (Shopping Saint Laurent). Iemand ervaring met een van de twee (als werktas)? Andere goede tips zijn ook welkom!

2 likes

Hier ben ik ook benieuwd naar! Op Reddit wordt veelal de LV Neverfull getipt omdat die ontzettend stevig schijnt te zijn en weinig slijtage heeft. De YSL schijnt helaas niet zo stevig te zijn.
De Mulberry had ik nog niet op het oog, ziet er erg mooi uit!

2 likes

Ik heb de Neverfull MM als werktas. Ik vind hem echt ideaal. Ik heb er ook een organizer in, zodat alles wel een beetje op de vaste plek blijft. Als ik echt een laptop en oplader etc mee moet nemen vind ik hem wel wat krap.

@Oprah online is hij wel te bestellen, dan kan je hem eventueel in de winkel laten bezorgen.

3 likes

Waar heb je die organizer gekocht?

Ik gebruik mijne ook als werktas, maar lijkt me ook wel handig als ik die organizer eruit kan halen en hem dan ook voor dagelijkse dingen kan gebruiken, nu zit ik met al die werk rommel die erin zit en dan laat ik hem vaker staan.

4 likes

Ik heb de organizer bij zoomoni besteld. Ik heb deze:

Maar je hebt allerlei verschillende opties, zoals 2 vakjes voor flessen, vak voor iPad etc

5 likes

Ik heb de Neverfull 10 jaar nu, sleep hem wel naar alle congressen mee. Heb wel wat slijtage maar het valt me mee. Gebruik hem zeker niet dagelijks want ga altijd op de fiets naar werk.
Wel echt een fijne tas.

1 like

Ik gebruik de Neverfull ook als werktas. Heb wel gekozen voor de rode binnenkant, omdat ik bang was dat de roze snel vies zou worden.

4 likes

De roze is niet echt roze vanbinnen vind ik. Als het over pivoine gaat iig. Ik vind het meer paars!

3 likes

Mijn allereerste designertas, nu al superblij mee. Via mytreresa, die heeft extra korting op de sale nu.

31 likes

Thanks voor de tip! Ik heb net deze besteld dankzij jouw post

13 likes