Wauw die is ook prachtig!
Oooh door jou heb ik hem ook besteld, die extra korting haalde me over de streep (had hem al een tijdje op het oog). Thanks!
Heb je hem al binnen?
Ik heb hem vandaag besteld in het groen op Zalando lounge (tip: er staan nu nog tassen van Proenza Schouler White Label op) maar ik weet nog niet of ik hem ga houden. Ik vind het lastig om op foto in te schatten hoe het leer is en hoe stevig dat gedeelte is waar die metalen ringen van het hengsel aan vasthangen. Tien jaar geleden ofzo heb ik een nepleren tas gehad van Mango die heel hard op deze tas leek en dat was echt mijn favoriet. Ik heb die gebruikt tot hij helemaal op was. Hopelijk wordt dit een kwalitatievere vervanger
Tas is op de grond gevallen en de hardware is beschadigd! Iemand tips hoe het weer ‘mooi’ gemaakt kan worden?
Ik ben verliefd op een Wandler, maar ik twijfel over d ‘open’ hoeken. Wat doe je dan als het regent? Thuislaten?
Ik ben op zoek naar een vervanger voor mijn geliefde Celine trio small in het zwart. De strap geeft vanaf twee zomers geleden enorm af op lichte kledingstukken.
Hebben jullie nog tips tijdloze zwarte crossbody tassen met gouden hardware? Ik hou van basic en strak.
Ik zat ook te kijken naar de Isabel Marant Skano als crossbody, maar die is me toch net niet tijdloos genoeg.
Tory Burch Fleming misschien?
In verschillende formaten
Ook in verschillende formaten
A.P.C.?
Ja A.P.C. vind ik ook heel mooi. De Demi Lune vind ik er heel mooi uit zien, maar ben bang dat het wat een te harde/stevige tas voor mij is.
Ik ben zo enorm kieskeurig haha. Die hierboven zijn ook mooi, maar precies niet wat ik zoek helaas.
Ah ja het zijn inderdaad wel hardere tassen! Lastig haha
@Bergson ja dat model blijft erg hard en de normale leren variant is ook behoorlijk krasgevoelig.
Ik heb die zelf en ik zou hem ook niet per se aanraden. Hij is prachtig maar krast zo ontiegelijk snel, dat ik hem nooit zorgeloos ergens mee naartoe neem, en met heel veel kleding niet kan/durf te dragen.
Heeft iemand toevallig de wandler hortensia in de grootste formaat? Ik vraag me af of een 13inch laptop in past (ben bang van niet, maar hoop het wel haha). Ik wil een mooie werktas kopen.
Geen idee of het past maar ik zou sowieso geen hoekige zware voorwerpen in deze tas aanraden, dat redt de ronde onderkant niet
Ah ja daar was ik ook al bang voor
Ik ben helemaal verliefd op de Celine Triomphe. Ben heel benieuwd naar de kwaliteit, heeft iemand hier ervaring mee?
Persoonlijk geen ervaring mee, maar wel een paar keer gelezen dat het leer snel krast.