Stond al lang op mijn lijstje, had nu een goed excuus om hem te kopen. Blij mee!
Wat een leuke kleur ook!
Jaa daar ben ik ook voor gevallen!
Oh deze is heeeel mooi zeg! Is dit de mini? Zie hem nergens echt te koop staan, alleen in andere kleuren.
Ja is de mini!
De strathberry mosaic bag in chocolate vind ik zo mooi! Ze hebben ook een mini-versie maar ik heb al aardig wat kleine tasjes. Ik ga er nog minimaal tot november over nadenken, maar ik vind hem wel erg mooi
Oke aardig wat is overdreven, ik heb 4 kleinere tassen en 1 iets grotere tas.
Ohhh prachtig en een hele leuke vorm ook.
Ik zit er over na te denken om 2 designer tassen te verkopen die ik nauwelijks meer gebruik (beide LV). Iemand ervaring met vestiaire of andere platformen?
Ik zie vooral dat mensen via Facebook groepen verkopen: Lvoe Nederland of Designer chat & verkoop. Ik heb er zelf geen ervaringen mee, maar vriendinnen wel en die zijn positief
Ik heb geen facebook account meer, en zit dus ook niet meer in die groepen. Thanks in ieder geval voor de tip.
Ik verkoop veel via Vinted en Vestiaire. Werkt beide goed vind ik! Geduld hebben en mooie foto’s maken in daglicht helpt zeker
Ik heb designerspul altijd via Vestiaire verkocht. Werkt heel goed! Vind de fee die je moet afstaan wel hoog trouwens.
Ik heb wellicht wel interesse. Om welke modellen gaat het?
Neverfull MM in Damier Ebene (wel met hotstamp) uit 2014 en een vintage Speedy 35 in monogram uit 1995
Als Luzarl geen interesse heeft dan heb ik wel interesse in de Neverfull
Zal voor jullie beide binnenkort even foto’s maken.
Gekke vraag misschien maar voor de mensen die een tas in een echt wat duurdere prijsklasse hebben: denken jullie na over de plek/het tijdstip waarop je zo’n tas wel of niet meeneemt?
Ik heb onlangs een vintage Chanel classic flap bag gekocht en raakte daarover in gesprek met iemand die zei ‘ik zou die tas niet ‘s avonds dragen als je alleen over straat loopt/fietst’. Ik heb een aantal andere designertassen van een lagere prijscategorie (denk bijv LV Pochette metis) en daar echt nog nooit bij stil gestaan, maar misschien is dat naïef met deze tas? Ben benieuwd hoe anderen daar over denken!
Overigens wel echt een droom die uit komt om deze tas te dragen en tweedehands echt nog wel een redelijke prijs. Vind het echt bizar dat ze nieuw nu richting de 10.000 gaan.
Een vriendin van mij heeft een Rolex, en ze denkt er wel om dat ze die niet open en bloot draagt op drukke plekken. Vooral zomers wanneer je alleen in T-shirt loopt.