Liefde voor designertassen

Ik kwam vandaag deze tom ford voor gucci tegen op vinted en ben denk ik verliefd?

14 likes

Ging iets sneller dan verwacht, maar dit is mijn nieuwe tas! Was vandaag in de winkel en de tas die ik graag wilde hing er precies! Ben er echt zo blij mee.

41 likes

Heel mooi!

2 likes

ik ging hem twee dagen later kopen maar was al verkocht :sob:

3 likes

Prachtig :heart_eyes:

5 likes

Ik verkoop mijn zwarte Louis Vuitton Pochette Metis. Heb ‘m amper gedragen en is daardoor nog zo goed als nieuw. Incl. Dustbag en de bon. De doos heb ik niet meer.

Mocht iemand interesse hebben dan mag je me dm’en voor foto’s.

Zouden jullie eens mee willen kijken?
Ik wil al +10 jaar een Celine trio :smiling_face_with_tear: maar budget was altijd ontoereikend. Maar nu is het moment! Ik heb mijn oog laten vallen op deze tas, denken jullie dat deze echt is? Vanuit mijn kennis lijkt hij legit.

EDIT: met verificatie optie gekocht :partying_face:

7 likes

Misschien kiezen voor de verificiatie optie, is maar 10 euro dacht ik…

2 likes

O dank je voor die tip. Heb nog nooit iets designer gekocht op vinted, dus kende die optie niet.

2 likes

Op het eerste oog ziet hij er identiek uit met de mijne! Ook in een goede staat.

Ik draag de tas nog dagelijks, zou hem zo opnieuw kopen. Mijn zwarte strap geeft helaas wel af op lichte tops, dus daar wel mee uitkijken. Ik denk dat het door warmte en zonnebrand is gekomen.

2 likes

Ja, ik las jouw eerdere reacties al over de strap. Echt balen!

2 likes

Niet echt designer, maar ik wil een Longchamp kopen op Vinted. Ik heb alleen het idee dat er heel veel namaak op staat (omdat er zoveel nieuw zijn). Hebben jullie tips voor het herkennen van echte?

1 like

ik zou in zo’n geval vooral kijken bij Franse omaatjes die verder niet per se designer dingen aanbieden haha

en vooral niet bij verkopers die veel longchamp/bekende namaak merken verkopen

2 likes

Ik ben toe aan een nieuwe tas, maar heb ‘even’ geen Chanel budget haha.

Hebben jullie nog tips voor een mooie mid range tas, liefst donkerbruin. Heb nu op het oog:

Jacquemus grand bambino
LV Papillon
Jacquemus Bisou

Weten jullie nog leuke merken of vintage designer waar ik op kan zoeken? Budget is ongeveer €700,-

1 like

DeMellier, Wandler, A.P.C., Proenza Schouler

3 likes

Jérôme Dreyfuss

2 likes

Ik heb helemaal gemist dat er een vernieuwde Celine Trio is!

Celine Trio Flap

Love de bordeaux en de zwarte, maar het blauwe moet ik ik wel wat aan wennen. Mijn huidige Trio is echt aan vervanging toe en valt langzaam uit elkaar, en de kat van mijn schoonmoeder heeft zn nagels erin gezet. 🥹

12 likes

Ik heb een Demellier tas in mocha, model The New York. Vind ‘m prachtig en binnen je budget. Vind het alleen wel meer een handtas dan eentje voor over je schouder, draagt niet fijn.

Heb vanochtend deze vintage tas gekocht en ben er zo blij mee. Helemaal zin om er allemaal outfits bij te bedenken.

28 likes

Thanks voor de tips allemaal!

Aah die Chanel! Zit toch te denk om gewoon ook te investeren in een vintage Chanel, waar heb jij hem gekocht?

1 like

Als je goed zoekt en een beetje geluk hebt is een vintage Chanel best goed te betalen. Ik heb er twee en ze zijn beiden van Hartendief in Leiden. Daar verkopen ze niet alleen Chanel tassen maar ook veel Louis Vuitton en kleding zoals Burberry jassen. Sowieso het volgen op Insta waard om te volgen wat ze in de winkel hebben liggen. En twee keer per jaar hebben ze een Chanel event, dan hebben ze echt een groot aanbod aan Chanel tassen in verschillende prijsklassen.