Liefde voor designertassen

Ja niet normaal. Hij is ruim €200 duurder dan toen ik ‘m kocht 5/6 jaar geleden.

1 like

Ja, dat heb ik ook gedaan. Sowieso wat moet als je als man met dergelijke tassen? (Nu weet ik wel wat hij er mee wilde doen, maar toch) Ik kan mij er stom genoeg nog steeds boos om maken. Meneer heeft meer dan helft van onze spullen meegenomen om ze vervolgens aan allerlei mensen cadeau te doen alles zodat ik ze niet zou hebben en dat omdat ik de woning heb behouden. (Niet dat hij de woning in zijn eentje kon betalen en ik wel. Hoezo jaloers)

1 like

Jezus wat een idioot! Ben blij dat je je tassen hebt kunnen houden. Hoop dat je partners daarna wat aardiger waren.

Mijn man moedigt me juist aan. Had laatst op vakantie een tas gekocht. Daarna zagen we nog een Furla winkel die ging sluiten en korting had. Van hem moesten we toch gaan kijken. Toen zag ik ook nog een mooie tas, maarja ik vond het een beetje gek om twee tassen achter elkaar te kopen. Toen zei hij “ Dan krijg je hem voor je verjaardag” :scream::grin:

5 likes

Wat zijn jullie tips voor online designertassen kopen?

Thanks. Het lastige is dat wat ik op het oog heb volgens mij allemaal oude collectie is. Kon op My Theresa iig niet vinden wat ik zocht.

Zit nu een beetje rond te kijken voor:

Longchamp Pliage Heritage Crossbody (Mini/S) met zilveren hardware, niet zwart
Marc by Marc Jacobs Classic Hobo, zwart

Afhankelijk van de staat en prijs wellicht wel :wink:

Ja al zo vaak besteld. En komt vanuit Duitsland dus geen invoerrechten.

1 like

Iemand enig idee of er van Gucci iets vergelijkbaars is met de Pochette Accessoires van LV? Ik heb al op de Gucci site gekeken, maar van de huidige collectie zit er niks tussen… Wil het liefst een simpel tasje met de klassieke GG print

1 like


Zoiets? Of wil je echt een schoudertasje ipv crossbody?

1 like

Crossbody of schoudertasje vind ik beide goed! Wil hem sowieso crossbody kunnen dragen, zou dan een langer hengsel aanschaffen.
De supreme wrist wallet vind ik erg mooi, kijken of ik die ergens kan vinden

Ik hoop dat ik niet al te dom over kom maar is een Ralph lauren tas ook een designertas?

Ik denk eigenlijk dat daar geen consensus over is? Is iets designer als er een behoorlijk prijskaartje aan hangt en/of gefabriceerd wordt door een luxieus modehuis dat de naam draagt van de ontwerper? Wat de een verstaat onder ‘designer’ kan iemand anders als ‘gewoon’ beschouwen. En sommige merken hebben verschillende labels waarvan een lijn echt gericht is op de high-end markt en de ander op het gewone publiek. (Bijv. zoals bij Michael Kors en dat zal ook wel opgaan voor Ralph Lauren.) En merken zoals Chanel en Celiné zullen door de meeste mensen gezien worden als designer terwijl bijvoorbeeld Rebecca Minkoff volgens somigen geen designermerk is omdat zij dingen classificeren op basis van het prijskaartje wat aan de artikelen hangt. (Wat ik sowieso bullshit vind :P)

1 like


Deze wordt over 2 dagen bij mij thuis bezorgd. Heerlijk die online shop!

7 likes

Gefeliciteerd! Het is echt een heerlijke tas

1 like

Tas is eindelijk weer thuis. Moest iets aan gerepareerd worden, dus mocht hem opsturen naar Italië, maar dat duurde vijf weken! Begon al bang te worden dat hij nooit meer terug zou komen, want hoorde ook niets meer. Heb hem meer dan twee maanden geleden gekocht en kan hem nu éindelijk gaan gebruiken.

13 likes

Looooove de kleur

1 like

Ik ook :heart_eyes: Furla is ook wel heel goed in kleuren.


Deze had ik vandaag bij me.

Ik koop alleen nog maar tassen in een kleur die ik niet heb. Hemelsblauw was er nog niet. Voor mijn verjaardag krijg ik een grijsblauwe :joy:

6 likes

Ik heb deze, beetje neutraal. Heb wel een kleine blauwe van lancaster (niet echt designer) en die is echt lievelings. Mss toch snel maar weer eens bij de outlet langs :innocent:

2 likes

Ik zie het plaatje niet, maar ik zie bij Lancaster ook vaak mooie tassen!
Bij Hudsons Bay zijn er nu met 50% korting.

1 like

Wat zijn de prijzen van Louis Vuitton trouwens omhoog gegaan zeg. Ik had al een paar jaar niet echt naar de prijzen gekeken omdat ik toch niks mocht kopen. Maar toen ik mijn Speedy kocht was deze in de 500 en nu al 800. :astonished: